رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان:

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان با بیان این مطلب که حدود ۸۰۰ راننده دارای مجوز در شرکت های سرویس مدرسه در گرگان فعالیت دارند، افزود: 18 درصدی نرخ کرایه های تاکسی در شهر گرگان افزایش پیدا کرده است.

افزایش نرخ کرایه های تاکسی در شهر گرگان

به گزارش گلستان 24؛ به نقل از کاسب امین؛ "احمد سالاری" رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان در حاشیه برگزاری همایش هماهنگی و توجیهی رانندگان سرویس مدرسه که در گرگان برگزار شد، از افزایش 18 درصدی نرخ کرایه ها در گرگان خبر داد و گفت: حداقل نرخ کرایه تاکسی شهری ۶۰۰ تومان و ورودی آژانس ۲۵۰۰‌ تومان است.

وی در پاسخ به این سوال که در آستانه بازگشایی مدارس، چه تعداد راننده دارای مجوز برای سرویس های مدارس در سطح شهر گرگان وجود دارند، افزود: حدود ٨٠٠ راننده دارای مجوز در شرکت های سرویس مدرسه فعالیت دارند که سازمان حمل و نقل نیز بر فعالیت آنان نظارت و بازرسی کامل دارد.

"سالاری" در ادامه، هدف از برگزاری این همایش برای رانندگان گرگانی را چه دانست، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش را ساماندهی و بهینه کردن وضعیت سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان عنوان کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان تصریح کرد: دارندگان کلیۀ خودروهای شخصی که تمایل به خدمت دهی در سرویس مدارس را دارند، میتوانند با مراجه به شرکت های مجاز سرویس مدرسه نسبت به دریافت پروانه فعالیت اقدام نمایند

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه تعداد، آزانس در گرگان مجوز فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: حدود ١٢٠  تاکسی تلفنی در سطح شهر گرگان فعالیت می کنند که دارای مجوز هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار