فرماندار گالیکش:

فرماندار گالیکش گفت: متأسفانه استقبال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از طرف مردم شهرستان گالیکش ضعیف است و بایستی تلاش شود در این مسیر گام‌های مؤثری برداشته شود.

ظرفیت بالای گالیکش در حوزه کسب‌وکار و تجارت

به گزارش گلستان 24؛به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در نشست با فعالان اقتصادی و بازاریان شهرستان گالیکش اظهار داشت: باید تلاش کنیم با ایجاد گسترش فعالیت‌های اقتصادی شرایط تولید، اشتغال و درآمد برای شهروندان فراهم آوریم.

وی افزود: لازمه این مهم فراهم آوردن محرک‌های قوی برای جذب سرمایه‌گذاری است.

خسروی بیان داشت: متأسفانه استقبال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از طرف مردم شهرستان گالیکش ضعیف است و بایستی تلاش شود در این مسیر گام‌های مؤثری برداشته شود.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش نیز گفت: شهرستان گالیکش دارای 17 واحد صنعتی و 5 واحد معدنی و حدود 2750 واحد صنفی بوده و با پیگیری‌های انجام‌شده و واگذاری شهرک صنعتی به این شهرستان آینده امیدوارکننده‌ای درزمینهٔ سرمایه‌گذاری در گالیکش خواهیم داشت.

حسن رزاقی افزود: در سال 95 تعداد 8 جواز تأسیس با سرمایه‌گذاری 109 میلیارد ریال صادر گردید و در 5 ماهه نخست سال 96 نیز تعداد 8 فقره جواز و اصلاحیه جواز با رقم سرمایه‌گذاری 350 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال 175 نفر در شهرستان گالیکش صادرشده است.

وی اضافه کرد: با خیز سرمایه‌گذاری در سال 96 در شهرستان گالیکش و پیگیری همکاران رشد سرمایه‌گذاری 96 نسبت به 95 حدود 400 درصد افزایش داشته و نویدبخش آینده درخشان در شهرستان هستیم.

رزاقی، با اشاره به رشد 36 درصدی پروانه کسب نسبت به سال 95، شهرستان گالیکش نشان‌دهنده ظرفیت بالای شهرستان در حوزه کسب‌وکار و تجارت است.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان گالیکش گفت: در هفته دولت 2 پروژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال 25 نفر افتتاح و 1 پروژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری تقریبی 53 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال 60 نفر در شهرستان کلنگ زنی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار