آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا حشتمی» معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد...

برگزیدگان جشنواره سراسری قرآن و عترت کشور در گرگان انتخاب شدند

به گزارش گلستان 24؛آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا حشتمی» معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزار  شد و نفرات برتر بخش های مختلف معرفی شدند.

«علی نجفی نژاد» رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این مراسم اظهار کرد: امروز بشر از نظر علمی و قدرت مادی به مرتب بالایی دست یافته است ولی اگر در کنار آن قدرت الهی و معنوی نباشد، منجر به بی راهه رفتن و تخریب می شود.
رئیس سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور افزود: جنایت‌هایی که امروز در میانمار یا جنایت های دیگری که هر روز در مقابل چشمان مردم دنیا انجام می گیرد، به دلیل نبود تعادل بین قدرت مادی و معنوی است.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تاکید کرد: امروز بشر بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به قرآن و قدرت معنوی دارد.
وی با تاکید بر اینکه نباید تنها در همین جشنواره بمانیم، تصریح کرد: این جشنواره باید فرصتی برای نسل جوان به خصوص دانشجویان برای ورود به اقیانوس بی‌پایان قرآن باشد.
در ادامه نفرات برتر در بخش های معارفی و آوایی، معرفی و تجلیل شدند.

/ ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار