رییس پارک علم و فن‌آوری استان گلستان از پیگیری اختصاص اعتبار برای راه‌اندازی پارک علوم در مجتمع فرهنگی‌هنریی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان خبر داد.

راه اندازی پارک علوم در کانون گرگان

به گزارش گلستان 24؛به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موسی حسام در حاشیه بازدید از فعالیت‌ها و کارگاه‌های فرهنگی‌هنری مرکز شماره 3 کانون گرگان با اعلام این خبر گفت: با توجه به رسالت پارک علم و فن‌آوری و لزوم توجه ویژه به توان‌مندی‌های کودکان و نوجوانان خلاق، پیگیر جذب اعتبارات ملی هستیم تا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم پارک علوم را در کانون گرگان راه‌اندازی کنیم.
هم‌چنین عماد آیدانی معاون پارک علم و فن‌آوری گلستان نیز در بازدید از کارگاه‌های پویانمایی، سفال، نقاشی و... مرکز شماره 3 کانون گرگان افزود: با توجه به آثار و دست ساخته‌های اعضای کانون که امروز شاهد بودیم به اعتقاد من باید برای ورود فن‌آوری‌های نرم از قبیل تولیدات کانون در سرفصل‌های کاری پارک فن‌آوری تدبیر تازه‌ای بیاندیشیم تا بتوانیم از ایده‌های ناب کودکان و نوجوانان خلاق بیشتر حمایت کنیم.
بر همین اساس در ابتدای این بازدید عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون استان گلستان نیز ضمن ابراز خرسندی از توجه مسوولان پارک علم و فناوری به حوزه کودک گفت: آن‌چه کانون را از سایر نهادهای فرهنگی متمایز می‌کند عنصر اختیار و عشق و علاقه کودکان به حضور در این مراکز و مربیانی است که عاشقانه به شناسایی و شکوفایی استعدادهای بچه‌ها می‌پردازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار