مدیر کل فرودگاه های گلستان:

مدیر کل فرودگاه های گلستان گفت: تاکنون پنج پرواز از عربستان به گرگان انجام شده و هزار و ۳۴۷ زائر به گرگان وارد شده اند.

در صورت نداشتن کارت استقبال از حجاج به فرودگاه مراجعه نکنید

به گزارش گلستان 24؛ رامین آذری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگشت حجاج از ۲۵ شهریور شروع شده و تا سه مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج پرواز از عربستان به گرگان انجام شده و هزار و ۳۴۷ زائر به گرگان وارد شده اند، ادامه داد: تعداد ۲۶ پرواز انجام خواهد گرفت و امسال نزدیک به هفت هزار حاجی داشتیم.

آذری تصریح کرد: تعداد پروازها در روزهای مختلف متفاوت است، در روز بین دو  الی چهار پرواز انجام می شود و بعد از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران و هاشمی نژاد مشهد سومین فرودگاه از نظر تعداد پرواز و تعداد حجاج هستیم.

مدیر کل فرودگاه های گلستان در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای حجاج گفت: امسال کارت چاپ شده و در اختیار خانواده ها قرار گرفته است، از خانواده ها تقاضا داریم طبق همان کارت به فرودگاه مراجعه کنند، و در صورت نداشتن کارت استقبال به فرودگاه مراجعه نکنند تا ما شرمنده آن ها نشویم.

آذری تأکید کرد: این شیوه استقبال قبلاً با رئیس کاروان ها هماهنگ شده و نظر آنان را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: دو آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در فرودگاه مستقر است، ۱۲ نفر تیم بهداشت داریم که افراد را چک می کنند

وی همچنین گفت: در خصوص ترخیص بار تمهیداتی اندیشیده شده است و میانگین خروج مسافر با در نظر گرفتن فرایند تحویل گذرنامه و کل بار زیر یک ساعت است که زمان بسیار خوبی است.

مدیر کل فرودگاه های گلستان در پایان گفت: با این فرایند در داخل فرودگاه ترافیک نداریم، پروازهای داخلی تحت تأثیر پروازهای حج نیستند و این ها اتفاقات خوبی است که امسال افتاده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار