فرماندار علی‌آبادکتول:

فرماندار علی‌آبادکتول ضمن تاکید بر حل مشکلات ترافیکی این شهرستان گفت: مصوبات شورای ترافیک شهرستان باید با جدیت پیگیری شود، چون هدف اصلی از این اقدامات آسایش، امنیت و خدمت‌رسانی است.

 تمهیدات لازم در مسیر عبور و مرور مردم و دانش آموزان درنظر گرفته شود

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی فرمانداری علی‌آبادکتول، احمد تجری‌مفرد در جلسه شورای ترافیک شهرستان علی‌آبادکتول خواهان برطرف کردن مشکلات ترافیکی شهرستان علی‌آبادکتول شد و اظها کرد: مصوباتی که در جلسات تصویب می‌شود باید با جدیت پیگیری شود، چون هدف اصلی از این اقدامات آسایش، امنیت و خدمت‌رسانی است.
تجری‌مفرد، ضمن قدردانی از پیگیری اعضای شورای ترافیک و توجه به اهمیت بالای موضوع به حل مشکلات ترافیکی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و علائم هشداردهنده را از اولویت‌های اول مهرماه برشمرد و افزود: نسبت به رفاه حال مردم حساس و سختکوش باشید و اقدامات لازم را در خصوص روانی ترافیک با راهنمایی و ارشاد و تذکر به رانندگان در روزهای ابتدایی سال تحصیلی را مدنظر داشته باشید.
فرماندار علی‌آبادکتول افزود: باید تمهیدات لازم در مسیر عبور و مرور مردم و دانش آموزان به صورت جدی در نظر گرفته شود.
تجری‌مفرد اظهار امیدواری کرد با حل مشکلات ترافیکی با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه بتوانیم بستر لازم را در جهت رضایت شهروندان و دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی به ارمغان آوریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار