امام جمعه گرگان:

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت : انجام کارهای مغایر با اهداف فرهنگ عاشورا ، یکی از آسیب های جدی و اساسی عزاداری های ماه محرم است.

کارهای مغایر با اهداف عاشورا آسیب عزداری ها است

به گزارش گلستان 24 ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار کرد : توجه به پیام امام حسین علیه السلام و اهداف قیام بزرگ عاشورا باید به یکی از برنامه های جدی عزاداران حسینی تبدیل شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دینداری، ولایتمداری، امر به معروف و نهی از منکر و ایستادگی در برابر زورگویان از جمله آموزه های قیام امام حسین (ع) است که درعزاداری ها و سینه زنی ها باید به آنها توجه شود.
امام جمعه گرگان در ادامه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت : پرورش نسل آینده و برخورداری آنان از دانش و آگاهی کافی ، یکی از نیازهای جدی کشور برای رسیدن به توسعه است که لازم بوده معلمان در تربیت این نسل توجه و همت بیشتری کنند . 
نماینده ولی فقیه در گلستان به سخنان ضدایرانی رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل نیز اشاره کرد و گفت : مهمترین هدف آمریکا ، منزوی کردن ایران در خاورمیانه و جهان است اما با ناکامی در رسیدن به این هدف، اینگونه علیه ایران سخنرانی می کنند. 
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: آنها می خواهند برجام را از میان برده و تحریم ها را دوباره از سر بگیرند که امیدواریم در رسیدن به این هدف خود ناکام بمانند.

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار