ملی‌پوش کشتی آلیش:

ملی‌پوش گلستانی کشتی آلیش گفت: یکی از دلایلی که نتوانستیم در مسابقات آسیایی نتیجه خوبی را کسب کنیم، عدم برگزاری اردوهای برون‌مرزی بوده است.

هیچ اردوی برون‌مرزی برای شرکت در مسابقات آسیایی نداشتیم

به گزارش گلستان 24 ؛ داوود عوض‌زاده عضو تیم ملی کشتی آلیش داخل سالن که موفق شد به همراه قاسم دازی و عبدالله ایری موفق شد مدال برنز آسیا را از آن خود کند، بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم استقبال که در مقابل اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: کشتی آلیش برای نخستین بار بود که در داخل سالن برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: همه تیم‌ها با آمادگی کامل آمده بودند و بازی‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم مدال برنز آسیایی را از آن خود کنیم.

ملی‌پوش کشتی آلیش تاکید کرد: خوشحالی که این رشته پیشرفت کرده و این مسابقات در سطح حرفه‌ای در سطح آسیا برگزار می‌شود.

عوض‌زاده با اشاره به اینکه این رشته ورزشی از ورزش‌های سنتی مردم استان گلستان به ویژه مردم ترکمن این استان است، گفت: امیدواریم بتوانیم در المپیک هم حضور بسیار خوبی را داشته باشیم.

وی در خصوص امکانات و تجهیزات ورزشی به خصوص برای رشته کشتی آلیش در استان گلستان، گفت: من اهل شهرستان کلاله استان گلستان هستم و با وجود آنکه خانه کشتی در این شهرستان داریم اما متاسفانه این خانه مختص رشته کشتی آلیش نیست و رشته‌های دیگری هم در آن تمرین می‌کنند.

ملی‌پوش کشتی آلیش تصریح کرد: اگر سالن مخصوص این رشته ورزشی در شهرستان و استان داشته باشیم مطمئن باشید می‌توانیم استعدادهای فراوانی را به میدان‌های جهانی معرفی کنیم.

عوض‌زاده با اظهار نظر در خصوص شرایط در تیم ملی، گفت: یکی از دلایلی که نتوانستیم در این مسابقات نتیجه خوبی را کسب کنیم، عدم برگزاری اردوهای برون‌مرزی بوده است.

وی اضافه کرد: سبک کشتی کشورهای دیگر با ما متوافت است و ما تنها در ایران سه اردوی 10 روزه و پنج روزه داشتیم و این یکی از مهم‌ترین ضعف‌های ما برای این مسابقات بود که اگر اردوی برون‌مرزی داشتیم به طور قطع نتیجه بهتری را کسب می‌کردیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار