معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان:

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: در استان گلستان 80 پروژه نیمه‌تمام وجود دارد.

اعتبار 20 میلیارد تومانی به اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان

به گزارش گلستان 24؛ قاسم برزمینی با گرامیداشت ایام محرم‌الحرام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: 80 پروژه نیمه‌تمام در گلستان وجود دارد.

وی درخصوص پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: قریب به 50 پروژه در دولت یازدهم و سه پروژه در هفته دولت سال جاری افتتاح شد و در اختیار جوانان شهرستان‌های استان گلستان و جوانان روستایی قرار گرفت.

* درآمدی که از اماکن ورزشی جذب می‌شود به حساب خزانه و یا وزارت ورزش و جوانان واریز می‌شود

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان ابراز کرد: در سال جاری از 0.27 مالیات ارزش افزوده اعتبارات عمرانی بسیار خوبی با کمک مسوولان استان گلستان و نمایندگان در مجلس تصویب شد که اعتبارات خوبی به ورزش و جوانان استان گلستان تعلق گرفت.

برزمینی اذعان کرد: در سال جاری برنامه داریم که که با تخصیص اعتبارات موجود بتوانیم پروژه‌هایی که در استان گلستان بالای 60 درصد پیشرفت داشتند و نیمه‌تمام مانده است را به اتمام برسانیم.

وی درخصوص جذب اعتبارات ابراز کرد: درآمدی که از اماکن ورزشی جذب می‌شود به حساب خزانه و یا وزارت ورزش و جوانان واریز می‌شود.

* اعتبار 20 میلیارد تومانی به اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه اعتبارات بسیار خوبی در سال‌های گذشته به استان گلستان تعلق گرفت، افزود: در سال 1395 بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان به حساب خزانه واریز کردیم و این مبلغ به همین صورت به حساب اداراه‌کل ورزش و جوانان برگشت داده می‌شود و ما مکلف هستیم این مبلغ را در اختیار ادارات ورزش و جوانان در سطح شهرستان‌های گلستان قرار دهیم.

برزمینی خاطرنشان کرد: قریب به 80 پروژه نیمه‌تمام در اماکن ورزشی در سطح استان گلستان وجود دارد و 200 پروژه به اتمام رسیده است که در اختیار شهرستان‌ها قرار دادیم.

وی اذعان کرد: در سال جاری اعتبارات استانی بسیار خوبی را داریم و بالغ بر 20 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری در گلستان داریم که در صورت تخصیص اعتبارات پروژه‌هایی که در استان گلستان بیش از 60 درصد پیشرفت داشتند را به اتمام خواهیم رساند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار