رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان گفت: با فرا رسیدن ایام ماه محرم بیش از ۳۰۰ روحانی به مناطق مختلف شهرستان گرگان اعزام شدند.

ورود  بیش از 100 روحانی خارج از استان به گرگان

به گزارش گلستان 24؛حجت الاسلام والمسلمین حسن مهاجر نیشابوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان، امروز(7 مهر) در جمع خبرنگاران گفت: امسال با فرا رسیدن ایام ماه محرم و با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از 100 روحانی خارج از استان وارد شهرستان گرگان شدند.

 

وی افزود: در این ایام بیش از  300 روحانی در شهرستان گرگان در روستاها، تکایا، فاطمیه ها و دیگر مکان های مذهبی اعزام داشته ایم.

 

حجت الاسلام نیشابوری اظهارداشت: برای بهتر برگزار شدن برنامه های این ایام خصوصا برنامه متمرکز روز تاسوعا دستگاه های مختلفی در شهرستان گرگان همکاری دارند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه تاسوعا حسینی با همکاری هیئت رزمندگان برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم ساعت 9 صبح در خیابان امام خمینی(ره) با حضور مداحان شهرستان برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: نماز ظهر عاشورا به امامت نماینده ولی فقیه در گلستان در خیابان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری مراسم در شهر قرق یکی دیگر از برنامه های متمرکز ما است که با حضور همه هیئت مذهبی در روز عاشورا برگزار می شود.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار