معاونت غذا داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

دکتر عباس بدخشان معاونت غذا داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نشست اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان اظهاز کزد: در سال ۹۵ نزدیک به ۶۴۰ میلیون تومان به بیماران صعب العلاج توسط دانشگاه در سطح استان خبر داد.

خیرین در ساخت دانشکده دارو سازی حضور پیدا کنند
به گزارش گلستان24؛به نقل از مجمع خیرین سلامت،وی افزود: جهت رفع این مشکل در سطح استان برابر برسی های بعمل آمده بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیاز می باشد.

 

دکتر بدخشان خواستار توجه مجمع خیرین سلامت به بحث آموزش شد و گفت::یکی از مباحث مهم در هر دانشگاه بحث ساخت دانشکده دارو سازی می باشد کهوزیر محترم  متقبل شدند در صورت  ساخت  و احداث دانشکده توسط خیرین سلامت  مجوز آن صادر و گلستان جز ۱۲ دانشکده داروسازی کشور می شود.

 

وی در ادامه در باره مسایل حاشیه ساخت بیمارستان تصریح کرد:یکی از پروژه های که دانشگاه بدنبال آن می باشد  صدور مجوزهای  احداث بیمرستان از محل اعتبارات ملی می باشد.

 

دکتر بدخشان سپس گفت::دانشگاه هیچ سو گیری خاصی ندارد بلکه درمان و بهداشت مردم  مهمترین وظیفه ما در دانشگاه می باشد..

 

وی تصریح کرد: زمین های که برای ساخت بیمارستان اهدا می شود باید در محل شهرستان باشد و اهدای آن از سوی خیرین سلامت  و یا امور اراضی انجام شود به وزارت ارسال می گرددتا توسط نهادهای مرتبط از قبل محیط زیست و و سازمان مدیریت برنامه ریزی تایید گردد.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد:اگر خیرین سلامت در داخل شهرهای گرگان و یا گنبد تا ۱۲هکتار زمین تامین کنند برای بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی با موافقت دانشگاه به وزارت ارسال می گردد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار