همزمان با دوازدهم محرم

همایش بزرگ رهروان زینبی با حضور دانش آموزان دختر در ۷ امامزاده و بقاع متبرکه استان گلستان امروز همزمان با دوازدهم محرم، سالروز شهادت امام سجاد(ع) برگزار شد.

همایش بزرگ رهروان زینبی در گلستان + تصاویر

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام سیف الله سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ظهر امروز در همایش بزرگ رهروان زینبی در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان هدف از برگزاری این همایش را تجدید میثاق با حضرت زینب (س) و برادر بزرگوارشان امام حسین(ع) دانسته و اظهار داشت: شما دانش‌آموزان دختر، به عنوان مادران و همسران آینده این جامعه باید با الگوگیری از صبر، استقامت و فداکاری حضرت زینب(س) به ندای ایشان لبیک گفته و ادامه دهنده راه این بانوی کریمه و برادرش امام حسین(ع) باشید.

وی افزود: تجمع بزرگ رهروان زینبی در قالب طرح بصیرت عاشورایی در 7 بقعه متبرکه استان گلستان در 7 شهرستان به منظور همدردی با حضرت زینب(س) با محوریت بانوان هم‌زمان با دوازدهم محرم‎الحرام برگزار می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش تجدید میثاق با حضرت زینب (س) و حضرت سید الشهدا (ع) و یاران با وفایش و تبیین و شخصیت حضرت زینب(س) و تشریح خطبه‌های آن حضرت در کوفه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب زینبی و زنده نگه داشتن قیام عاشورا و نفش حضرت زینب کبری(س) در دفاع از ولایت است.

حجت الاسلام سهرابی گفت: در ایام محرم و صفر باید بیش از هر چیزی بر بصیرت‌افزایی عاشورایی تأکید داشته باشیم چرا که بصیرت عاشورایی ضامن حفظ نظام اسلامی و اجرای احکام اسلامی در جامعه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه حضرت زینب(س) در رفتار، گفتار و منش الگو خوبی برای بانوان جامعه است، افزود: امروز دشمنان ملت ایران پس از گذشت 4دهه از پیروزی انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که باید به مادران ایرانی ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به نقش بانوان جامعه گفت: امروز بانوان ما می‌توانند با الهام از فرهنگ عاشورا همه نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

همایش بزرگ رهروان زینبی 1

همایش بزرگ رهروان زینبی 2

همایش بزرگ رهروان زینبی 3

همایش بزرگ رهروان زینبی

 / تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار