دادستان عمومی گالیکش:

دادستان عمومی گالیکش: با عاملان سهل‌انگاری و کوتاهی این حادثه برخورد می‌شود.

بررسی علت مرگ خرس در دادسرای گالیکش ادامه دارد

به گزارش گلستان 24 ، عباس عرب در رابطه با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک توله خرس در روستای ترجنلی از توابع شهرستان گالیکش اظهار کرد: پرونده در دادسرای این شهرستان در حال رسیدگی است و دستگاه قضایی با هرگونه سهل‌انگاری و کوتاهی برخورد می‌کند.

خرس قهوه ای - کراپ‌شده

وی در تشریح جزئیات این ماجرا گفت: بر اساس توضیحات اخذشده از کارکنان محیط‌زیست این شهرستان، این خرس سه یا چهارساله، ۱۳ شهریور در اراضی کشاورزی نزدیک روستای ترجنلی دیده شد و علی‌رغم هشدار و تذکرهای اعضای یگان حفاظت محیط‌زیست و کارکنان پارک ملی گلستان، مردم به‌جای دور شدن از محل و اجازه دادن به مأموران برای به دام انداختن خرس، دور آن حلقه می‌زنند.

وی افزود: حین عملیات، خرس به یکی از اهالی روستا که عضو شورای روستا نیز هست حمله‌ور شد و ماموارن برای حفظ جان این فرد، مجبور به ضرب و شتم خرس شدند.

این مقام قضایی با اشاره به مرگ این توله خرس و انتشار فیلم ضرب و شتم او از سوی مأموران محیط‌زیست، در فضای مجازی گفت: پس از انتشار اخبار ضدونقیض دراین‌باره، پرونده در دادسرای این شهرستان برای بررسی علت مرگ خرس و شناسایی عاملان سهل‌انگاری و کوتاهی در این ماجرا، تشکیل شد.

دادستان گالیکش از رسانه‌ها خواست از جنجال دراین‌باره خودداری کنند و منتظر بررسی‌ها و اعلام نظر مرجع قضایی دراین‌باره باشند.

عرب به مردم اطمینان داد: اگر بررسی‌ها نشان دهد فرد یا افرادی دراین‌باره کوتاهی کرده باشند با آنان برخورد می‌شود.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار