نماینده مردم گلستان:

نماینده مردم گلستان، براین عقیده است که انتخاب مناف هاشمی به عنوان استاندار گلستان، انتخاب بسیار خوبی است زیرا او از توانمندی‌های بسیار بالایی در جهت تحقق برنامه‌ و اهداف توسعه‌ای برخوردار است.

انتخاب مناف هاشمی به عنوان استاندار گلستان، انتخاب بسیار خوبی است
به گزارش گلستان24؛نماینده مردم گلستان، براین عقیده است که انتخاب مناف هاشمی به عنوان استاندار گلستان، انتخاب بسیار خوبی است زیرا او از توانمندی‌های بسیار بالایی در جهت تحقق برنامه‌ و اهداف توسعه‌ای برخوردار است.
 
سرانجام و پس از بحث و بررسی بر سر گزینه‌های مختلف، مناف هاشمی به عنوان هشتمین استاندار استان گلستان انتخاب شد تا بتواند برای 4 سال سکان اداره این استان را برعهده بگیرد.
 
انتخاب استانداران همواره یکی از موضوعات بسیار مهمی برای سیاسیون و مسئولین بوده است، زیرا استاندار اختیارات و وظایف خطیری را برعهده دارد، به نوعی مسئولیت کامل یک استان به مدت 4 سال بر روی دوش استاندار قرار دارد و از این باب بسیار مورد اهمیت قرار می‌گیرد.  
 
دکتر مناف هاشمی، که تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه‌های سوئد و در مقطع دکتری به پایان رسانده است، به دلیل مشی اعتدالی که دارد توانسته با هر تیمی و فارغ از هر سلیقه و گرایش سیاسی همکاری مثبت و موثری داشته باشد. از معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری در دوران مدیریت قالیباف تا سرپرستی وزارت ورزش و جوانان در دوران ریاست‌جمهوری حسن روحانی. 
 
آشنایی با نقاط ضعف و قوت استان از سوی استاندار یکی از مهمترین خواسته‌ نمایندگان و مردم هر استانی است؛ استانداری که بتواند با توجه به شناخت ظرفیت و توانمندی‌ها، قدم در راه پیشرفت و بهبود وضعیت استان بگذارد.
 
نورمحمدتربتی‌نژاد، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رویداد۲۴، با اشاره به انتخاب مناف هاشمی به عنوان استاندار استان گلستان، گفت: انتخاب استاندار فرآیند خاص خود را دارد. دولت محترم تصمیم گرفته است که در دولت دوازدهم جابه‌جایی‌های را در سطح استانداران از جمله استانداری گلستان داشته باشد. البته گزینه‌های مختلفی برای تصدی این پست معرفی شدند که با توجه به جلساتی که با دولت و وزیرکشور داشتیم در نهایت دکتر هاشمی به عنوان استاندار گلستان انتخاب شدند.
 
تربتی نژاد ادامه داد: ما خواستار حضور استانداری بودیم که بتواند به توسعه استان کمک کند، به هرصورت استاندار وظایف و نقش مهمی را در استان برعهده دارد که پیش بینی می کنیم آقای دکتر مناف هاشمی بتواند از عهده مسوولیت به خوبی برآید.
 
نماینده مردم گلستان، به جلسات متعددی که با استاندار جدید استان داشته است اشاره کرد و گفت: دکتر هاشمی توانمندی‌های نسبتا خوبی را دارند و اگر بتوانند شناخت خوب و سریعی را با توجه به هدف‌هایی که از لحاظ توسعه‌ای وجود دارد از استان به دست بیاورند و مورد مطالعه اولیه قراردهند، می‌توانیم عملکرد بسیار مناسبی را در جهت توسعه استان داشته باشیم.
 
نورمحمدتربتی‌نژاد با تاکید بر اینکه برنامه‌ و هدف‌های استان مطابق با برنامه ششم توسعه تدوین شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که با همکاری‌‌های مسولین مربوطه بتوانیم پروژه‌های استان را به سرانجام برسانیم. البته چندین پروژه تحول ساز از جمله گسترش منطقه گردشگری آشوراده؛ پتروشیمی گلستان، راه‌آهن گرگان-مشهد و اصلاح زمین‌های شور استان، طی سفر هیات دولت به استان تصویب شده است است؛ به هرصورت امیدواریم زمانی که دکتر هاشمی کار خود را آغاز می‌کنند، رسیدگی به این برنامه‌های مصوب را در دستور کار خود قرار دهند.
 
تربتی‌نژاد با بیان اینکه نمایندگان استان حمایت و پشتیانی لازم و کامل خود را از نماینده دولت خواهند داشت، تصریح کرد: پیش از آنکه هاشمی به دولت برای استانداری استان گلستان معرفی شود، ما نظرات دکتر هاشمی را در خصوص مسائل مختلف شنیدیم که ایشان هم بر این عقیده بودند با توجه به پتانسیل‌ و توانمندی‌هایی که دارند می‌توانند اهداف توسعه‌ای استان را دنبال کنند. معتقدم ایشان شخصیتی تعامل‌گرایی دارند و به نظر می‌رسد بتوانند ارتباطات بسیار خوبی را با نمایندگان استان داشته باشند.

/ رویداد24

ارسال نظر

آخرین اخبار