مدیرکل کمیته امداد گلستان :

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: نعمت کمیته امداد، نعمت بزرگی است که دغدغه اصلی آن، برطرف کردن مشکل نیازمندان است.

44 درصد مددجویان کمیته امداد استان گلستان سالمندند

به گزارش گلستان24؛ امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد گلستان در همایش تکریم سالمندان این نهاد به جایگاه و مقام مددجویان سالمندان با اشاره به تکریم و حفظ حرمت سالمندان گفت:امروزه در همه دنیا و حتی در کشورهای ابرقدرت، افراد نیازمند وجود دارد به همین منظور دغدغه ی اصلی نظام کشور ما، رفع مشکل این قشر از جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی نهاد کمیته امداد، برطرف کردن مشکل نیازمندان است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل با تاسی از سیره ی پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) با نگاه کمک به نیازمندان،دستور تشکیل نهاد کمیته امداد بعنوان دومین نهاد کشور را صادر کردند.

 

حسین پور یادآور شد: زیرکی و تیزبینی امام راحل در تشکیل این نهاد مقدس با دغدغه رسیدگی به نیازمندان و محرومین منشا خیر و برکاتی فراوان برای این قشر مستضعف در جامعه شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه انقلاب ما، انقلاب محرومین است،گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران، انقلاب محرومین و پابرهنگان است و بیشترین مدافعان انقلاب از بین اقشار متوسط و ضعیف جامعه است که مایه ی افتخار این کشور می باشد که نیازمندان آن پشت سر نظام ایستادگی کنند.

 

حسین پور افزود: ایستادگی ملت پای نظام، باعث عاصی و زمین گیر شدن ابرقدرتها شده که بیانیه ی اخیر ترامپ نشان از این همین امر دارد زیرا آنها هر توطئه ای را برای آسیب به کشور  به کار بردند ولی به خاطر ایستادگی ملت پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نتیجه ای نرسید.

 

وی در پایان عنوان کرد: کمیته امداد استان گلستان دارای بیش از 45 هزار مددجوی سالمند است که حدود 44 درصد آن را مددجویان سالمند تشکیل می دهد.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار