فردا؛

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: مرحله استانی آزمون رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، فردا (۲۸ مهر) برگزار می‌شود.

برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان

به گزارش گلستان 24 ؛ مهدی بیکی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: منابع این آزمون جزوه‌ای ۱۲۰ صفحه‌ای با موضوع نماز، امر به معرف و نهی از منکر از قرآن و نهج‌البلاغه است که آماده و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

 

وی افزود: افرادی که در این آزمون حضور خواهند یافت، می‌توانند براساس اولویتی که خودشان مدنظر دارند از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر به سوالات اینترنتی با مراجعه به سایت جشنواره بزرگ جوانان مساجد کشور به نشانی http://www.javananemasajed.ir پاسخ دهند.

 

بیکی تصریح کرد: در این آزمون حدود 30 نفر (10 نفر آقا و 20 نفر خانم) از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان حضور خواهند داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از شرایط در نظر گرفته شده در این دوره این است که حاضران در این رشته می‌توانند در رشته‌های دیگر نیز حضور داشته باشند و این امکان تنها برای این رشته در نظر گرفته شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان اظهارداشت: در این آزمون در کل ۲۰ سوال تستی و سه سوال تشریحی در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار