۷ کتابی که به تازگی منتشر شده، عصر امروز در سومین روز از یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و علاقمندان به حوزه کتاب رونمایی شد.

رونمایی از 7 کتاب تازه انتشار یافته در نمایشگاه سراسری کتاب گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ در سومین روز از برپایی یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب گلستان از 7 کتاب تازه انتشار یافته رونمایی شد.

براساس این گزارش، از کتاب "35 گفتار از مدیریت زمان تا رسانه های رحمانی و شیطانی" به قلم حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، "چشمه سار عرفان" نوشته حجت الاسلام یعقوب مهدوی، " خود ناشناخته ات را بشناس" به قلم رضوانه رمضانی، " نظریه کاربردی در مدیریت از حکایت تا عمل" نوشته ابوالفضل پاکدامن، " آئین برنجکاری در استرآباد" به قلم اسماعیل اسفندیاری پور، "جنبش بهایت و تاثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی" نوشته ناصر سنگدوینی و "معشوق بی پروا" به قلم نرگس کمش حاجی در این روز رونمایی شد.

هم‌چنین نقد و بررسی کتاب "پیشگیری از طلاق" نوشته رجب محمد بشارت فر توسط استاد احمدی نیز در سومین روز از برگزاری نمایشگاه انجام شد.

شب شعر "عاشورایی و نمازی" به عنوان برنامه پایانی از برنامه‌های جنبی یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در سومین روز این نمایشگاه است.

فردا هم همزمان با چهارمین روز برپایی این نمایشگاه نشست با موضوع آینده‌پژوهی، مدیریت اقتصاد نشر با حضور دکتر قربان محمد پورقاز برگزار می‌شود. علاوه براین کارگاه تخصصی ادبیات داستانی با حضور داستان‌نویس شهیر گرگانی ابراهیم محمد حسن بیکی و نشست شاهنامه خوانی هم برگزار خواهد شد.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار