رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان:

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری چهار مظنون حادثه تیراندازی و قتل پنجشنبه شب (27 مهر) در شهر فاضل آباد از توابع شهرستان علی آباد این استان خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی در فاضل آباد

به گزارش گلستان24؛سرهنگ مجتبی مروتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص جزئیات این حادثه گفت: شامگاه پنجشنبه خانواده سه نفره ای با یک پراید در شهر فاضل آباد درحال تردد بودند که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت (2نفر) راه آنان را مسدود و اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری ساچمه ای به سمت این خانواده کرده اند.
وی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه یک تیر به کودک 15 ماهه (قلب) برخورد خانواده برخورد کرده که وی براثر شدت آسیب، جان خود را از دست داد.
سرهنگ مروتی عنوان کرد: بر اثر این تیراندازی مادر خانواده نیز از ناحیه دست دچار مصدومیت شده که به بیمارستان منتقل و اکنون حال عمومی وی رضایت بخش است.
وی با بیان اینکه پس از اعلام گزارش حادثه، ماموران در کمترین زمان خود را به محل وقوع رساندند، گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد عوامل تیراندازی از آشنایان این خانواده بوده و درگیری و اختلاف خانوادگی آنان از 2 سال قبل شروع و اینک به حادثه تیراندازی منجر شده است.
رییس پلیس آگاهی گلستان افزود: در حادثه 2 سال قبل شخصی در تیراندازی عموی خود که پدر بزرگ این کودک بود را به قتل رساند و قاتل همان موقع دستگیر و زندانی شد.
به گفته وی، در این مدت پا درمیانی و وساطت برای گرفتن رضایت خانواده مقتول بی نتیجه مانده و قاتل نیز از داخل زندان پیغام های تهدید آمیز ارسال می کرده است.
سرهنگ مروتی یادآور شد: در این راستا شک پلیس بیشتر بر بستگان این خانواده ها بود و در این خصوص چهارمظنون به قتل دستگیر شدند.
فاضل آباد در 35کیلومتری شرق گرگان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار