رئیس پلیس راهور استان گلستان از جان‌باختن دو نفر بر اثر تصادف در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: متاسفانه طی سه روز گذشته دو نفر بر اثر تصادف یک دستگاه سواری با موتورسیکلت جان خود را از دست دادند.

رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند/ مرگ دو نفر بر اثر تصادف در گرگان

به گزارش گلستان24؛ ایوب شرافتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: طی سه روز گذشته در بازه زمانی ۵ ساعت متاسفانه شاهد تصادف یک دستگاه سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان گرگان بودیم که منجر به فوت دو نفر در شهر گرگان شد.

وی از جان‌باختن 2 نفر بر اثر تصادف یک دستگاه سواری با موتورسیکلت در شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد: طی سه روز گذشته یک دستگاه سواری با موتورسیکلت برخورد کرد و متاسفانه دو نفر جان خود را بر اثر تصادف از دست دادند.

*گذاشتن کلاه‌ایمنی برای موتورسیکلت‌سواران را مهم و ضروری است/ رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند

رئیس پلیس راهور استان گلستان با تاکید بر اینکه مردم به موضوعات ترافیکی بیشتر توجه کنند، ابراز کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی منجر به فوت موتورسیکلت سوار شد و رانندگان باید توجه داشته باشند که نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

شرافتی گذاشتن کلاه‌ایمنی برای موتورسیکلت‌سواران را مهم و ضروری دانست و بیان کرد: رعایت نکات ایمنی از جمله گذاشتن کلاه ایمنی، بستن کمربند ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بسیار ضروری است و سبب می‌شود تا شاهد تصادفات اینچنینی در استان نباشیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار