تلاش ها و فعالیت های استاندار جدید گلستان برای ارزیابی مشکلات استان، نوید روز های پر رونقی را برای گلستان می دهد.

استاندار جدید در تلاش برای پیگیری مشکلات گلستان

به گزارش گلستان24،با رفتن حسن صادقلو و روی کار آمدن هاشمی استاندار جدید گلستان مدیریتی جدید بر سیستم کاری استان گلستان حکم فرما شده و استان گلستان را در محور تغیراتی قرار داده است.

سید مناف هاشمی که قبلا در زمان شهردار بودن قالیباف معاونت های زیادی را در شهرداری کلان شهر تهران تجربه کرده است، بنظر می رسد که برای ساخت دوباره گلستان اهداف وبرنامه های مناسبی داشته باشد.

چرا که هاشمی به خوبی با کار های اجرایی خصوصا عمران وآبادی شهر ها آشنایی دارد و می داند که پیشرفت استان نیازمند زیر ساخت های مستحکمی است.

در این چند مدت که هاشمی استانداری گلستان را در دست گرفته به خوبی و به سرعت در حال بازدید از مکان های مختلف در استان است،که این سر زدن ها و بازید ها نوید روز های خوش و پیگیری جدی مشکلات استان گلستان را می دهد.

عدم وجود زیر ساخت های مناسب گلستان را از توسعه انداخته و شرط اول برای پیشرفت استان کارها برنامه ریزی شده و دقیق می باشد.

گلستان از همه لحاظ برای واردات وصادرات کالا مستعداست، زیرا مرز دریایی،زمینی و راه آهنی مطلوب و نزدیکی با کشور های همسایه وشمالی کشور دارد.

به همین علت وجود یک منطقه آزاد تجاری برای این استان بسیار مناسب است چرا که وجود بندر تجاری امیرآباد در نزدیکی گلستان و همچنین تولیدات بالای میوه و سیفیجات نیاز صادرات استان را بر طرف می کند.

از این رو پیگیری و ساخت پتروشیمی گلستان هم باید در دستور کار استاندار جدید قرار بگیرد چرا که با ساخت این مجتمع پتروشمی ظرفیت های کاری بالایی در گلستان احیا خواهد شد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار