رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گمیشان:

رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گمیشان از استقبال دبستان های این شهرستان مرزی در ارتباط با اجرای طرح کانون مدرسه خبر داد.

استقبال دبستان های گمیشان از اجرای طرح کانون مدرسه

به گزارش گلستان24؛شهروز بایی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که این طرح در 4 مدرسه ابتدایی گمیشان و برای درس های تعلیمات اجتماعی، علوم، هدیه های آسمانی و فارسی اجرا می شود.
وی اضافه کرد: کانون مدرسه طرحی است کشوری که براساس آن از ظرفیت ها و قابلیت های فرهنگی، هنری ، ادبی مربیان و مراکز پرورش فکری کودکان ونوجوانان در راستای درونی کردن مفاهیم آموزشی مورد نیاز دانش آموزان مدارس ابتدایی، ترویج کتابخوانی، پرورش توان تفکر و قدرت نقد در میان آنها استفاد می شود.
به گفته وی؛ دراین پیوند نشست برنامه ریزی طرح سراسری کانون مدرسه با حضور کارشناس آموزش ابتدایی و مدیران مدارس و راهبر اداره آموزش و پرورش گمیشان در محل این کانون برگزار و در خصوص نحوه برگزاری و برنامه ریزی، زمان بندی و شرکت دانش آموزان و ضوابط اجرایی آن بحث و گفتگو شد.
گمیشان با حدود 80 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گلستان واقع بوده و هم مرز با ترکمنستان است، بیشتر مردم این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند، کانون پرورش فکری گمیشان یکهزار و 200عضو دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار