معاون فرهنگ و ارشاد گلستان:

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی در استان گلستان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

واگذاری جشنواره ملی پویانمایی رضوی به بخش خصوصی

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رمضان یازرلو، از واگذاری دهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی به بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در نظر دارد در راستای عمل به اصل ٤٤ قانون اساسی برگزاری جشنواره ملی پویانمایی رضوی سال٩٧ را به اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب صلاحیت واگذار کند.

وی افزود: متقاضیان اعم از اشخاص حقوقی و حقیقی می توانند درخواست خود را تا ١٥آبان ماه به امور قراردادها این اداره کل تحویل دهند.

وی درباره شرایط عمومی این قرارداد، گفت: اشخاص حقیقی می‌توانند با ارائه مدارک و تصاویر (شناسنامه، کارت ملی و سوابق و تجربیات) و اشخاص حقوقی نیز با ارائه اسناد و مجوز فعالیت به این اداره کل مراجعه کنند.

یازرلو خاطر نشان کرد: متقاضیان می بایست مشمول منع مداخله کارکنان دولت در معاملات مصوب نباشند زیرا در صورت احراز  خلاف آن علاوه بر ابطال قرارداد خسارات وارده از وی اخذ خواهد شد.

وی دارا بودن رزومه فعالیت‌های فرهنگی، هنری متقاضیان در زمینه برگزاری جشنواره‌ ها و همایش‌ها و نتیجه مثبت استعلام اداری که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام می‌شود را به عنوان شرایط اختصاصی واگذاری فعالیت دانست.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از زمان انتشار آگهی به امور قراردادها مراجعه و شرایط واگذاری را برای بررسی و ارائه درخواست، دریافت کنند.

یازرلو با بیان این که زمان انتشار آگهی یکم آبان ماه بوده، اظهار کرد: زمان دریافت اسناد از زمان انتشار آگهی به مدت ١� روز خواهد بود و آخرین مهلت ارائه درخواست به همراه مستندات مذکور تا پایان وقت اداری ١٥ آبان ماه خواهد  بود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در خصوص پذیرش و یا رد درخواست‌های ارائه شده، مختاراست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار