عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: گرگان از مشکلات بی‌شماری رنج می‌برد که حل این مشکلات نیازمند همت جمعی است.

شورای شهر بالاترین نهاد مردم سالاری در جامعه است

به گزارش گلستان24؛حمیدرضا آقاملایی امروز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: شورای شهر بالاترین نهاد مردم سالاری در جامعه است.

وی ادامه داد: شورا به عنوان یک نهاد اجتماعی دارای پشتوانه مردمی بسیاری است و شوراها در قانون اساسی جایگاه مهمی دارد و یکی از نهادهای تصمیم‌گیری در اداره کشور محسوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با تقدیر از تلاش‌های اعضای شوراهای اسلامی شهر گرگان در دوره‌های گذشته، تصریح کرد: امیدوارم اصل مورد توافق در شورای پنجم، حفظ انسجام میان اعضای شورا و جلوگیری از تکرار تجربیات تلخ گذشته در بروز اختلافات شورا باشد.

آقاملایی گفت: شورای پنجم برای عبور از شرایط دشوار و معضلات عمومی شهر و برآورده کردن خواسته‌های شهروندان بدون شک نیازمند همراهی کارشناسان و نخبگان است.

وی تاکید کرد: ما صاحب هیچ حقی نیستیم و هرچه هستیم از مردم داریم و من بنیان عملکردم در این چهار ساله را قانون و رعایت اصول اخلاقی می‌دانم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: تاسیس و راه‌اندازی پژوهش‌های شورای اسلامی شهر گرگان می‌تواند پژوهش محوری را در شورا نهادینه کرده و از اتخاذ موانع آنی و غیرکارشناسی جلوگیری کند.

آقاملایی گفت: گام بعدی برای تقویت شورا، بهسازی بدنه و تکریم اعضا و کارکنان شورای اسلامی شهر گرگان است؛ کارکنانی که مستحق کرامت و توجه بیشتر هستند و امیدوارم با انتخاب یک نفر به عنوان مسئول امور اجرایی شورا به عنوان پل ارتباطی بین اعضای شورا و کارکنان شورا، عملکرد مطلوبی از شورا را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: کارگران و کارمندان پرتلاش شهرداری مهمترین و ارزشمندترین سرمایه شهرداری گرگان هستند و دانش و تجربه و توان این عزیزان در تسریع امور شهر موثر خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه بودجه شهر گرگان بر اساس برنامه محقق نشده است، تصریح کرد: به سرپرست شهرداری گرگان پیشنهاد می‌کنم که هرچه سریعتر کمیته‌هایی برای پیشگیری از آسیب‌های پیش رو که نام آسیب‌ها را اینجا صلاح نمی‌دانم مطرح شود، تشکیل داده و از مشکلات آینده جلوگیری کند.

آقاملایی در پایان ابراز کرد: برکسی پوشیده نیست که گرگان یکی از شهرهای پرجمعیت شمال ایران است که از مشکلات بی‌شماری رنج می‌برد و حل این مشکلات نیازمند همت جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی است.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار