مدیرکل امور مالیاتی گلستان خبر داد

مدیرکل امور مالیاتی گلستان از رشد وصولی درآمدهای مالیاتی استان در دولت یازدهم خبر داد.

خریداری 15 دستگاه خودرو برای تأمین نیاز ادارات

به گزارش گلستان24؛علی اصغر هزار جریبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: در دولت دهم 3 میلیارد و 941 میلیون ریال میزان وصولی درآمدهای مالیاتی استان بود در حالی که در دولت یازدهم شاهد 11 میلیارد و 53 میلیون ریال وصولی مالیات در استان بودیم.

وی تصریح کرد: رشد درآمدهای مالیاتی باعث شده در تحقق درآمدهای غیرنفتی و اقتصاد بدون نفت رشد قابل ملاحظه‎ای داشته باشیم.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان با بیان اینکه میزان رشد وصولی مالیات در دولت یازدهم نسبت به دولت دهم 180 درصد بود، افزود: میزان کل اعتبارات عمرانی در آغاز به کار دولت تدبیر و امید 450 میلیون ریال بود که این رقم در پایان دولت یازدهم به 174 میلیارد ریال رسید.

هزارجریبی با اشاره به عملکرد اداره کل امور مالیاتی گلستان در دولت یازدهم گفت: در دولت یازدهم با پیگیری‎های مستمر 75 میلیارد و 300 میلیون تومان برای احداث ساختمان اداره کل در سایت اداری جذب اعتبار داشتیم.

وی با بیان اینکه پرو‎ژه مهم و عظیم در حال احداث ساختمان اداره کل امور مالیاتی گلستان در سایت اداری به مساحت 6 هزار متر مربع است، افزود: این پروژه از اوایل سال 1395 با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 800 میلیون تومان شروع و تاکنون مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون تومان آن جذب اعتبار شده و در حال ساخت است.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان خاطرنشان کرد: فضای اداری در ادارات امور مالیاتی شهرستان‎های استان در دولت یازدهم یک هزار و 550 متر مربع توسعه پیدا کرده است همچنین 4 هزار و 380 متر مربع بهسازی و تعمیرات اساسی در این اداره انجام شده است.

هزارجریبی اذعان کرد: در دولت یازدهم 15 دستگاه خودور برای تأمین نیاز ادارات خریداری شد.

وی با اشاره به عوارض واریزی به حساب دهیاری‎های و شهرداری‎های استان از محل مالیات بر ارزش افزوده در 6 ماه سال جاری گفت: از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده پنج درصد وارد خزانه، یک درصد مربوط به بیمه سلامت و سه درصد به حساب شهرداری‎های و دهیاری‎های واریز می‎شود که تا پایان شهریور ماه سال جاری جمع کل واریزی به شهرداری و دهیاری‎های استان 253 میلیارد و 207 میلیون ریال برآورد شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار