مسن‌ترین خادم موکب یحیی بن زید (ع) در کربلا:

مسن‌ترین خادم موکب حضرت یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس در کربلای معلی با اشاره به اینکه در این روزها باید برای درمان به دکتر مراجعه می‌کردم، گفت: پزشک من امام حسین (ع) است.

خدمت به زائران حسینی را با هیچ عنوانی عوض نمی‌کنم

به گزارش گلستان24؛علیجان صفایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهر مقدس کربلا با اشاره به اینکه توفیق خدمت به ساحت مقدس امام حسین (ع) و زائران و دوست‌داران ایشان یکی از آرزوهای من از دوران نوجوانی و جوانی بوده است، اظهار کرد: خداوند متعال را به دلیل اعطای این نعمت ویژه و بی‌نظیر صمیمانه شاکرم و بدون اغراق و بزرگ‌نمایی می‌گویم که به آرزوی بزرگ خود در زندگی رسیده‌ام.

وی با بیان اینکه بنده در حال حاضر 70 سال سن دارم، افزود: هیچ لحظه‌ای برای من در طول این هقتدهه از زندگی شیرین‌تر از دوران خدمت به فرهنگ حسینی و عاشورایی نبوده است و بهترین خاطرات و دل‌پذیرترین آنها را زمانی تجربه کرده‌ام که برای زائران امام حسین (ع) چای ریخته‌ام.

مسن‌ترین خادم موکب حضرت یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس در کربلای معلی با تاکید بر اینکه تا کنون 3 بار به سفر زیارتی عتبات عالیات مشرف شده‌ام، خاطرنشان کرد: نخستین بار که به کربلا مشرف شده‌ام با پای پیاده آمدم و در بار دوم یعنی سال گذشته همراه موکب استان گلستان به عنوان خادم عازم این سفر مقدس شده‌ام و در نهایت امسال نیز توفیق خادمی در موکب حضرت یحیی بن زید (ع) نصیب حقیر شده است.

صفایی با اشاره به اینکه وظیفه من در موکب حضرت یحیی بن زید (ع) پرچم گردانی، انتظامات داخلی و امور خدماتی است، ادامه داد: بنده از چندین سال پیش نیز توفیق خادمی در ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را پیدا کرده‌ام که نقطه عطفی در زندگی من بود.

وی در تشریح احساس خود از حضور در موکب خدمتگزاری زائران حسینی تصریح کرد: واقعا خیلی خوشحالم و این را فقط به شما می‌گویم که بنده در همین روزهایی که به کشور عراق آمده و همراه خادمین عزیزموکب حضرت یحیی بن زید (ع) هستم نوبت دکتر و جراحی چشم داشتم که پس از انتظار چندین ماهه برای نوبت گرفتن هماهنگی با دکتر صورت گرفته بود اما ترجیح دادم فرصت خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) را از دست ندهم.

مسن‌ترین خادم موکب حضرت یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس در کربلای معلی با تاکید بر اینکه همسر و فرزندانم در برابر سفر من به علت بیماری و نوبت پزشک مقاومت زیادی کردند، گفت: من به آنها گفتم پزشک من امام حسین (ع) و علی بن ابی طالب (ع) است و باور کنید که نور چشمم و بینایی‌ام هر روز نسبت به قبل بهتر شده است.

صفایی با اشاره به اینکه من هرچه در زندگی دارم از عنایات امام حسین (ع) است، اضافه کرد: من اعتقاد دارم خود امام حسین (ع) است که ما را به سمت مهربانی و لطفش می‌کشاند و با لطف بی‌کرانش بستر کسب نیکی و خیر را برای ما فراهم می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار