مسوول سازمان بسیج دانش آموزی گلستان:

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان گفت: شهید حسین فهمیده الگوی بارز و نمونه‌ای برای جوانان و نوجوانان کشورمان محسوب می‌شود.

اجرای پدافند غیرعامل در مدارس گلستان

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا برزگر صبح امروز با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: شهید حسین فهمیده الگویی بی‌بدیل برای جوانان و نوجوانان کشورمان است.

وی با بیان اینکه سالروز شهید حسین فهمیده را به عنوان روز بسیج‌دانش آموزی نامگذاری کرده‌اند، تصریح کرد: از خصوصیات شهید فهمیده می‌توان به شجاعت، ایثار، فداکاری، ازخودگذشتگی، ایمان، اعتقاد، اخلاق و ولایت‌مدار بودن این شهید بزرگوار می‌توان اشاره کرد.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان ابراز کرد: حضرت امام خمینی (ره) در بدو این شهید بزرگوار می فرمایند «رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزش آن از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است خودش را به زیر توپ و تانک دشمن می‌اندازد و تانک دشمن را منهدم می‌کند» و در نهایت شربت شهادت را می‌نوشد.

برزگر خاطرنشان کرد: هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان ماه آغاز و تا ۱۳ آبان ماه با محوریت «استکبار ستیزی» ادامه دارد.

وی اذعان کرد: برنامه‌های متنوعی در ایام روز دانش‌آموز پیش‌بینی شده است که این برنامه‌ها با همت آموزش و پرورش استان گلستان و شهرستان‌ها و تشکل‌های بسیج دانش‌آموزی برگزار شد که می‌توان به برگزاری یادواره شهدا و بزرگداشت یاد شهید محمد حسین فهمیده و شهدای دانش آموزان اشاره کرد.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان یادآور شد: اجرای پدافند غیرعامل در مدارس استان گلستان، دیدار دانش آموزان از مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور از دیگر برنامه‌های ما در 13 آبان است.

برزگر ابراز کرد: نواختن زنگ ایثار و شهادت، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، آزمون علمی رایگان برای دانش‌‌آموزان دوره اول و نشست‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی ویژه فرماندهان واحدهای معاونت‌های بسیج پیشگام تحت عنوان «رهبر کوچک»، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا سخنرانی دانش‌آموزان بسیجی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در 13 آبان ماه از جمله برنامه‌هایی است که به آن پرداخته می‌شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار