نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: عصبانیت امروز رییس جمهور آمریکا به دلیل قدرت و اقتدارنظام جمهوری اسلامی است.

اقتدار جمهوری اسلامی دلیل خشم ترامپ است

به گزارش گلستان24؛حجت ‎الاسلام جعفر رعایتی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم کردکوی و در چهاردهمین یادواره 313 شهید والامقام این شهرستان و دومین سالگرد شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور در مصلای این شهر ، اظهار کرد: هر چه که زمان می گذرد سختی و مشقت بر ملت ایران بیشتر می شود زیرا کشوری که عزیز باشد و اسلامی که امروز در دنیا مطرح شده است بدون دشمن نخواهد بود.
وی با بیان اینکه دشمنان برای آسیب به جمهوری اسلامی نقشه‌ها و راهکارهای مختلفی را به کار گرفتند اما موفق نشدند، افزود: دشمن از حمله نظامی ناامید شده و اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده و در این شرایط با تمام وجود باید به میدان آمده و راه شهدا را ادامه دهیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده که 'اراده من بر این است که مستضعفین را بر مستکبران مسلط کنم' و در واقع مسلمانان باید دست به دست هم بدهند تا اسلام ناب حاکم شود.
به گزارش ایرنا مقرر شده بود که چهاردهمین یادواره 313 شهید کردکوی با سخنرانی حجت‎الاسلام عبدالله حاجی‎صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه و با مداحی یکی از مداحان کشوری برگزار شود که به سبب کنسل شدن پروازها ، سخنران و مداح برنامه تغییر کرد.
اجرای گروه سرود طاها روستای سرکلاته و مداحی توسط یکی از مداحان منطقه از برنامه های این یادواره بود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار