مدیر کل پزشکی قانونی گلستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد 305 نفر در حوادث رانندگی استان گلستان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

رشد 25 درصدی تلفات حوادث رانندگی گلستان در شش ماهه اول امسال

به گزارش گلستان 24 ؛دکتر حسین زارعی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی شش ماهه اول سال 96 در استان، تعداد 234 نفر مرد و 71 نفر زن بودند.

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته، تعداد 244 نفر به دلیل حوادث رانندگی جان خود را از دست داده بودند که 195 نفر مرد و 49 نفر زن بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی گلستان تصریح کرد: 187 مورد از فوتی‌ها در جاده‌های برون‌ شهری، 44 مورد در مسیرهای درون‌شهری و بخشی دیگر از ارجاعی متوفیان ناشی از تصادفات در جاده‌های ‌روستایی و نامعلوم اعلام شده است.

زارعی در خصوص وضعیت متوفی در هنگام تصادف، گفت: بیشترین تلفات رانندگی در شش ماهه سال جاری مربوط به راننده با 42/3 درصد و بعد از آن 37 درصد مربوط به سرنشینان و 17 درصد عابر پیاده بوده است.

وی به نحوه وقوع تصادفات در این مدت نیز اشاره کرد و افزود: 57 درصد از علل تصادفات منجر به فوت در شش ماه نخست امسال برخورد وسیله نقلیه با یکدیگر و 17 درصد برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده بوده است.

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

 

ارسال نظر

آخرین اخبار