سخنگوی شورای شهر گرگان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: این احکامی که در فضای مجازی در خصوص شهردار منتخب در فضای مجازی منتشر شده برای ما قابل قبول نیست و ما تابع قانونیم و هرچه وزارت کشور در خصوص ایشان تعیین کند ما اجرا می‌کنیم.

بدهی مالی شهردار دلیلی بر عدم صلاحیت وی برای تصدی جایگاه شهردار محسوب نمی‌شود

به گزارش گلستان24؛حسین ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص انتشار تصویر رای دادگاه مبنی بر محکومت شهردار منتخب گرگان و صدور نیابت قضایی به منظور توقیف اموال و یا جلب وی توسط مسوولان قضایی در شهرستان گرگان اظهار کرد: این احکام برای ما قابل قبول نیست و بدهی مالی یک فرد دلیلی بر عدم صلاحیت وی برای تصدی جایگاه شهردار یک شهر محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما تابع قانون هستیم و هرچه قانون حکم کند ما نیز اجرا می‌کنیم و منتظر هستیم که وزارت کشور پاسخ وضعیت مسوولیت وی را برای ما ارسال کند و اگر وزارت کشور تائید کرد ایشان شهردار گرگان خواهد شد و اگر تائید نکرد دوباره شورا در یک حرکت جمعی گزینه دیگری را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: ما در خصوص مسئولیت آقای ثابت قدم از وزارت کشور پیگیر موضوع هستیم و خوشبختانه روند رو به جلو است و امیدواریم تائید مسئولیت وی هرچه سریعتر به شورا ابلاغ شود.

ربیعی بیان کرد: از همان ابتدا که آقای ثابت قدم برای قبول این مسئولیت به شورا اعلام آمادگی کرد به وی گفته شد که ممکن است این صحبت‌ها و حرف‌ها زده شود اما ایشان اعلام کردند من اگر از خودم مطمئن نبودم و مشکلی داشتم خودم را سیبل توجه رسانه‌ها و نگاه مردم نمی‌کردم.

وی تاکید کرد: آقای ثابت‌قدم از همان ابتدا گفت که من هیچ مشکل خاصی ندارم و پرونده‌های من بر روال قانونی در حال پیگیری است و هیچ خللی در کار من ایجاد نخواهد کرد.

ربیعی در پایان گفت: در هر صورت ما تابع قانون هستیم و هرچه قانون تعیین کند ما اجرایی خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار