عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان پس از نزدیک به 14 سال همکاری علمی و پژوهشی با این دانشگاه بامداد امروز سه شنبه 16 آبان 96 دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد در پی درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه

به گزارش گلستان24؛دکتر سید حسین ساداتی بالادهی عضو هیات علمی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی گرگان صبح امروز و پس از طی یک دوره کوتاه بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شنافت.

مرحوم ساداتی متولد سال۱۳۵۰ و دانش آموخته کارشناسی عمران دانشگاه آزاد گرگان، کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه علم و صنعت تهران بود، در مدت نزدیک به ۱۴ سال سابقه آموزشی و پژوهشی مرحوم علاوه بر مدیریت گروه عمران دانشگاه، یک دوره معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نیز وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان -گرگان در پیامی درگذشت دکتر سیدحسین ساداتی را به جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«درگذشت استاد فرزانه و گرانمایه، مرحوم دکتر سید حسین ساداتی بالادهی عضو هیات علمی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی گرگان را که در طول سال ها حضور در دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه مهندسان خدمات شایان و دانش آموختگان فراوانی از خود به یادگار گذاشت، موجب تاسف و تالم شد.

این جانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، درگذشت این استاد گرانقدر را به خانواده ایشان، دانشگاهیان گرامی و به خصوص همکاران و شاگردان آن مرحوم تسلیت گفته، رحمت و غفران الهی برای آن مرحوم و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.»

دکتر آرین ساطعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان- گرگان

/آنا

ارسال نظر

آخرین اخبار