به مدت یک هفته آغاز شد؛

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار گلستان گفت: هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار گلستان در 82 غرفه افتتاح شد.

82 غرفه برای نمایش دستاوردهای پژوهشی گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از کلاس بیست؛  نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار گلستان بعد از ظهر امروز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و پژوهشگران برتر در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

در این مراسم از  ایده پردازان و پژوهشگران و فناوران برتر استان تجلیل شد.

به گفته "محمد رضا ایمانپور" دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار گلستان؛  این نمایشگاه در 82 غرفه و با همکاری 10 دانشگاه آموزش عالی، 15 دستگاه اجرایی و چهار شرکت خصوصی در طول هفته پژوهش دستاوردهای خود را در سه سالن برپا شده است.

ایمان پور بیان کرد: این نمایشگاه  امروز یک شنبه 5 آذر به مدت یک هفته، از ساعت ۹ صبح  تا 17، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار گلستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه ۷۷ کارگاه آموزشی در کنار این نمایشگاه دوره های مختلف آموزشی برگزار خواهند کرد.مسئولین

ایمان پور گفت: مدیران مدارس استان می توانند برای حضور در این نمایشگاه هماهنگی های لازم را با مسئولان نمایشگاه انجام دهند.

گفتنی است؛ آدرس نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان ، گرگان، میدان بسیج،  دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار