رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان:

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در گمیشان خبر داد و گفت: این بیمارستان در تاریخ هفتم، هشتم و نهم آذرماه جاری در شهر گمیشان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در گمیشان

به گزارش گلستان24؛اسماعیل مقصودلو صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در تاریخ هفتم، هشتم و نهم آذرماه جاری در شهر گمیشان و روستاهای اطراف راه‌اندازی می‌شود.

وی از راه‌اندازی پنجمین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در گمیشان خبر داد و تصریح کرد: پنجمین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان در هفتم لغایت نهم آذرماه جاری در گمیشان راه‌اندازی خواهد شد.

*حفظ آمادگی برای مواقع بحران از اهداف راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در شهر گمیشان است

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در شهر گمیشان را مهم برشمرد و ابراز کرد: هدف از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در شهر گمیشان حفظ آمادگی برای مواقع بحران به ویژه برای کادر بهداشتی-درمانی است.

مقصودلو بیان کرد: ایجاد تقویت و حفظ روحیه ایثار و فداکاری و نوع‌دوستی در کادر بهداشت و درمان و پزشکان متخصص و فوق‌تخصص از دیگر اهداف راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در استان گلستان است.

وی تصریح کرد: دسترسی آسان و کم‌هزینه مردم مناطق محروم که در محل سکونتشان از خدمات پزشکی برخوردار نبودند راه‌اندازی بیمارستان صحرایی این امکان را برای افراد محروم فراهم کرد.

*هر روز 8 پزشک عمومی بیماران را اسکرین خواهد کرد/ خدمات رایگان داروخانه به صورت شبانه‌روزی به مردم

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان از اسکرین بیماران توسط پزشکان عمومی در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در شهر گمیشان خبر داد و خاطرنشان کرد: خدماتی که در این بیمارستان ارائه می‌شود شامل خدمات پزشکی عمومی آقا و خانم است که هر روز هشت پزشک عمومی بیماران را اسکرین خواهد کرد.

مقصودلو در راستای خدماتی که در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در شهر گمیشان ارائه خواهد شد، ابراز کرد: خدماتی که در بیمارستان صحرایی شهر گمیشان ارائه خواهد شد شامل قلب، اکو، چشم‌پزشکی، متخصص داخلی، ارتوپدی، جراحی عمومی، اطفال، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، روانپزشکی، رادیولوژی، آزمایش تشخیص طبی، سونوگرافی، دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، مامایی، خدمات اورژانس، تزریقات و سرم‌درمانی و خدمات دارویی است.

وی در خصوص داروخانه بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در شهر گمیشان اذعان کرد: داروخانه به صورت شبانه‌روزی به مردم به صورت رایگان ارائه خدمات خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان از اعزام هفت تیم عمومی به مناطق محروم استان گلستان خبر داد و یادآور شد: در هفته بسیج تیم‌های تخصصی علاوه بر بیمارستان صحرایی به این محل فرستادیم و هفت تیم عمومی به مناطق محروم استان گلستان که این خدمات را نداشتند فرستاده شدند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار