نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وزیر ورزش و جوانان ضروری هست در مجلس شورای اسلامی پاسخگوی حاشیه های پیکارهای کبدی قهرمانی قاره آسیا در گرگان باشد.

وزیر ورزش در مجلس پاسخگوی حاشیه های پیکارهای کبدی گرگان باشد

به گزارش گلستان24؛رامین نورقلی پور شامگاه چهارشنبه در صحبت با خبرنگاران در مورد عکس سرمربی مرد تیم کبدی خانم ها تایلند که با پوشش زنانه موقع برپایی پیکارهای کبدی خانم ها قاره آسیا در گرگان منتشر شده و انعکاس فراوانی در رسانه های درونی و خارجی و محیط مجازی داشته، گفت: من در مورد این که آن تصویر را چگونه برداشتند و در چه محدودهی بوده اطلاعی ندارم، ضروری هست دید آیا مدیران برپایی پیکارهای به ایشان گفته اند که با روسری کنار زمین بنشیند؟

وی اضافه کرد: این اتفاق حتما دوگانگی را مشخص می کند که برای ما مطلوب نیست، این اتفاق چه با سفارش مدیران برپایی پیکارهای و چه خودش این کار را کرده باشد نشان دهنده دو گانگی هست.

نورقلی پور اهتمام کرد: البته بحث ارزشمند دیگری هم هست و اینکه اگر آقایان نباید موقع برپایی پیکارهای کبدی خانم ها در سالن مسابقه حضور دارا باشند، مربیان هم نباید در سالن حاضر باشند در غیر این صورت این دوگانگی قابل توجیه نیست.

 

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حتما این مبحث از مسیر وزیر ورزش و جوانان بعنوان بالاترین مقام ورزش و بالاترین مسئول برپایی پیکارهای قابل سراغ گرفتن و قابل پرسش هست تا بدانیم مبحث چه چیزی بوده و به چه سبب اتفاق افتاده و به قابل توجیه نیست.

 

 

نورقلی پور اهتمام کرد: در هر صورت این اتفاق قابل سراغ گرفتن هست و از وزیر ورزش و جوانان در مجلس قابل پرسش هست تا بدانیم مبحث از چه قراری بوده و به کمیسیون ذیربط بیایند و ما نیز بعنوان پرسش کننده حاضر شویم.

وی گفته بود: ضروری هست توضیحات ضروری را بشنویم، اگر قانع گردیدیم حتما مبحث در کمیسیون انتهاء پیدا می کند و اگر قانع نشدیم بعنوان مبحثی که گستره ملی دارد در صحن علنی مجلس ارزیابی گردد ولی شاید این جایگاه را برای ارزیابی در صحن علنی مجلس نداشته باشد.

/ذاکر نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار