مسئول گروه جهادی( سید علی تنها نیست) گلستان؛

شفاهی گفت:یکی از روستا های تابع شهر سرپل ذهاب از امکانات بهداشتی و اسکان نظیر کانکس و سرویس های بهداشتی ،حمام، توسط این گروه جهادی بی نیاز شده است.

تا کنون یک روستا را از خدمات امدادی بی نیاز کرده ایم/سپاه قول داده تا کانکس های مورد نیاز را تامین کند

به گزارش گلستان24؛در پی زلزله شدیدی که چند مدت پیش در استان کرمانشاه و شهر سر پل ذهاب به وقوع پیوست اکثرمردم این مناطق خانه و کاشانه ی خود را از دست دادند و مجبور شدند تا در چادر های امدادی ساکن شوند.

با توجه به سرمای شدیدی هوای غرب کشور، اعضای گروه جهادی ( سید علی تنها نیست)همراه با اقلام دارویی،بهداشتی وامکانات امدادی به طور خود جوش به این منطقه اعزام شدند تا به مردم آسیب دیده امداد رسانی کنند.

مسئول این گروه جهادی شاخه ی استان گلستان در گفت و گویی با خبرنگار ما در خصوص کارهای انجام گرفته و وضعیت فعلی مردم در این منطقه گفت:در حال حاضر ما در یکی از روستا های توابع سرپل ذهاب هستیم و در حال خدمت رسانی به مردم زلزله می باشیم.

او ادامه داد:تقریبا حدود6 تا کاکنس در این روستا نصب کردیم و کار های گرمایشی این کانکس ها را انجام دادیم و از سپاه قول کانکس های دیگری را نیز گرفته ایم.

وی اضافه کرد:در حال حاضر در این روستا نیازی به کانکس نیست،فقط اقلام دارویی نیاز است که ما این اقلام را نیز تهیه کردیم و چند پزشک داوطب را  جهت ویزیت بیماران به این منطقه آورده ایم.

مسئول گروه جهادی ( سید علی تنها نیست) استان گلستان با بیان این که بیشتر نیاز های ضروری این روستا بر طرف شده تصریح کرد:نیاز های مردم از جمله سرویس ها بهداشتی،پمپ آب و غیره در دسترس می باشد، مردم در این خصوص هیچ مشکلی ندارند.

عیسی شفاهی خاطرنشان کرد:حدود 7 حمام و 4 سرویس بهداشتی در روستا نصب کرده ایم که به امید خدا امروز هم 6 حمام دیگر در نقطه ی دیگری از روستا احداث خواهد شد تا خواهران و برادران به صورت جداگانه از این تجهیزات استفاده کنند.

به حمد الله کار بچه های جهادی در این روستا به قدی مناسب بود که از بقیه روستا های همجوار به علت وجود امکانات در این منطقه به این روستا آمده اند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار