اقامتگاه سنتی خانه ابریشم شهرستان رامیان، فردا (۱۴ آذر) با حضور مقامات استانی و شهرستانی افتتاح می شود.

افتتاح اقامتگاه سنتی خانه ابریشم شهرستان رامیان

به گزارش گلستان 24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، آیین افتتاح اقامتگاه سنتی خانه ابریشم شهرستان رامیان فردا (14 آذر) با حضور معاون استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، فرماندار شهرستان، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر رامیان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

 

ابراهیم کریمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان در این مورد گفت: اقامتگاه‌های سنتی با هدف حفظ و پاسداشت فرهنگ سنتی و بومی و استفاده از ظرفیت‌های موجود، افزایش محصولات گردشگری و ایجاد نوع جدیدی از مقاصد و جاذبه‌های گردشگری در سطح استان ایجاد می‌شوند.

 

وی به تشریح  اقامتگاه سنتی خانه ابریشم رامیان پرداخت و بیان کرد: این اقامتگاه در بافت قدیم شهرستان رامیان به مساحت 1700 مترمربع و زیربنای 200 مترمربع با سرمایه‌گذاری یک ‌میلیارد و 300میلیون ریال و اشتغال‌زایی 8 نفر به‌طور مستقیم و 80 نفر به‌طور غیر مستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.

 

اقامتگاه سنتی خانه ابریشم که با سرمایه‌گذاری احسان گلشن محمدی از فعالان بخش خصوصی احیا شده است، در شهرستان رامیان، میدان امام علی(علیه السلام)، امام 44 قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار