سرپرست شهرداری گلستان خبر داد؛

سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به زیباسازی و سامان دهی مبلمان شهری گلستان از تخریب اسکلت های فلزی رها شده بیش از ۴۰ سال در گلستان خبر داد.

تخریب اسکلت های فلزی رها شده بیش از ۴۰ سال در گلستان
علیرضا عرب [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

به گزارش گلستان 24 ؛  علیرضا عرب، ظهر شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمانی که شهر تحت تأثیر عوامل مختلف، دچار رشد بی‌رویه و شتابان می‌شود، به سرعت منبسط شده، گسترش می‌یابد و بالطبع تغییر و تحولات آن چندان منطقی و قاعده‌مند پیش نمی‌رود و یکی از نتایج چنین روندی، ناهنجاری و اغتشاشات بسیاری است که در سیما و کالبد فضاهای شهری مشاهده می شود که شهر گلستان نیز از این امر مستثنی نیست.

 

عرب افزود: در همین راستا شهرداری گلستان به منظور جبران این کاستی‌ها، با انجام برخی اقدامات و سیاست‌گذاری‌ها، سعی در بهبود کیفی، بصری و زیباشناختی کالبد شهر دارد تا نقایص و معایب موجود را رفع نماید.

وی بیان داشت: یکی از ناهنجاری های بصری شهر وجود اسکلت های فلزی رها شده در تقاطع جاده ساوه و بلوار شهید ابدام بود که چهره شهر را مخدوش کرده و محل تجمع معتادین و اوباش نیز شده بود.

سرپرست شهرداری گلستان با بیان اینکه قدمت این اسکلت های فلزی به بیش از ۴۰ سال می رسد، افزود: مدیریت شهری در ادامه سامان دهی مبلمان شهری و زیباسازی آن و با أخذ مجوزهای لازم نسبت به تخریب کلی اسکلتهای رها شده، اقدام کرد تا علاوه بر اجرای پروژه های مهم عمرانی از قبیل زیرگذر سه راهی آدران، تعریض پل جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای، ساماندهی رودخانه شادچای و کانال سیاب و تکمیل پروژه هایی همچون استخر و زورخانه، گام موثری در زیباسازی شهر بردارد.

 

انتهای پیام/

منبع : مهر

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار