معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با اشتباه صورت گرفته از سوی ترامپ و معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، باعث شد تا یک وحدت بین مسلمانان ایجاد شود و این کار سخیف رئیس جمهور آمریکا را محکوم کنند.

اشتباه ترامپ باعث وحدت بین مسلمانان شد

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سایری، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اکنون با جریاناتی که توسط رئیس جمهور آمریکا در فلسطین اتفاق افتاده است نشان از یک توطئه جدید است.

 

وی با اشاره به اینکه این توطئه نه تنها علیه ایران است بلکه علیه جهان اسلام به راه افتاده است، افزود: در دوره های مختلف ما شاهد توطئه های مختلفی از سوی استکبار جهانی بودیم اما بصیرت و ایستادگی که مردم و نیروهای انقلابی ما داشتند در مقابل همه آنان پیروز شدیم.

 

حجت الاسلام سایری اظهارداشت: استکبار جهانی برای ضربه وارد کردن به اسلام بحث ننگین داعش را در منطقه ایجاد کرده بود که با ایستادگی غیور مردان همچون مردم حزب الله لبنان، حشد الشعبی، فرماندهی سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و مومنان عراق و سوریه تمامی توطئه ها خنثی شد و نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

 

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال خاورمیانه جدید بودند، تصریح کرد: آنان به دنبال موضوعاتی همچون اسلام هراسی و نشان دادن چهره خشن از اسلام به جهان بودند تا بتوانند با این کار به منافع شخصی خود برسند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با حضور موثر نیروهای انقلابی در منطقه و نابودی داعش باعث شد تا دست آنان از منافع منطقه کوتاه بماند.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار با این کار ایران را نقطه مقابل خود می بیند، افزود: آنان در بحث عراق و سوریه نتوانستند بر اهداف شوم خود برسند، در هفته وحدت که ایام میلاد رسول اکرم حضرت محمد(صلی الله علیه و آله وسلم) بود ورود پیدا کردند و توطئه جدیدی را به راه انداختند.

 

حجت الاسلام سایری اظهارداشت: آنان قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کردند که این حرکت باعث شده تا امروز مسلمانان بیشتر از هر روز دیگر متحد و همدل شوند و برای دفاع از اسلام در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

 

وی تصریح کرد: با اشتباه صورت گرفته از سوی ترامپ و معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، باعث شد تا یک وحدت بین مسلمانان ایجاد شود و این کار سخیف رئیس جمهور آمریکا را محکوم کنند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند که برای 25 سال آینده دیگر نامی از اسرائیل وجود نخواهد داشت و به نابودی کشانده می شود ترامپ با این کار خود حرف حضرت آقا را به جلوتر انداختند و این شور، اتحاد و انسجامی که اکنون توسط مردم بر علیه آمریکا و اسرائیل به راه افتاده است ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی افزود: با فرماندهی مقام معظم رهبری و با همت غیورمردان متحد و مومن این غده سرطانی از صفحه روزگار برچیده خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار