رئیس حوزه هنری گلستان با اشاره به اینکه سینماهای استان از قدمت برخوردارند، گفت: سینماهای استان از نظر ایمنی و خدمات رسانی از وضعیت مقبولی برخوردار نیستند.

سینماهای استان از نظر ایمنی وضعیت مقبولی ندارند

به گزارش گلستان24؛تقی محمدنژاد، رئیس حوزه هنری گلستان، امروز (19 آذر) در جمع خبرنگاران استان از بازسازی سینماهای استان خبر داد و گفت: سینماهای گرگان، گنبد و آزادشهر که متعلق به حوزه هنری هستند بازسازی خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به نوسازی سینما مدرن و نو است، افزود: آنچه بر اساس اصول استاندارد است کار امور سینماها را آغاز خواهیم کرد و مجموعه فرهنگی و تفریحی در این مجموعه ها شکل خواهد گرفت.

 

رئیس حوزه هنری گلستان با بیان اینکه اکنون وضعیت بودجه کشور به گونه ای است که باید بخش خصوصی وارد شود، گفت: در همین راستا از سرمایه داران استان دعوت کردیم و توافقاتی انجام شد که با همت مسئولان استانی نوسازی را شروع خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه سینماهای استان از قدمت برخوردارند، افزود: سینماهای استان از نظر ایمنی و خدمات رسانی از وضعیت مقبولی برخوردار نیستند.

 

محمدنژاد در خصوص بخش فعالیت های فرهنگی، اظهارداشت: با توجه به اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم چند کار ویژه برای این ایام در نظر خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه چند کار پژوهشی و تولیدی مختص استان در دستور کار داریم، تصریح کرد: در کار پژوهشی فرهنگ نامه دایره المعارف انقلاب اسلامی با حضور پژوهشگران استان شکل خواهد گرفت که این دایره المعارف پیرامون انقلاب استان است که در دست بررسی و ترسیم است که در زمان بندی لازم به نتیجه خواهیم رسید.

 

رئیس حوزه هنری گلستان از روز شمار انقلاب اسلامی در شهرستان های استان خبر داد و گفت:  این کار بر اساس تاریخ هر منطقه به عنوان اثر ماندگار در گلستان رقم خواهد خورد.

 

وی افزود: با همکاری موسسه میرداماد بررسی قائله گنبد را بر اساس تحقیقات میدانی انجام خواهد شد.

 

محمدنژاد با اشاره به اینکه چند کار تولیدی در دست اجرا داریم که تا پایان سال رونمایی خواهد شد، گفت: در بخش ادبیات پایداری و دفاع مقدس دو اثر آماده چاپ داریم که ارائه خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار