مدیر عامل سازمان آتش نشانی گرگان:

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گرگان از برگزاری دوره «آموزش شهروندی در زمینه آتش نشانی» در گرگان خبر داد و گفت: فراخوان این دوره، سه ماهه آخر سال خواهد بود.

دوره «آموزش شهروندی در زمینه آتش نشانی» در گرگان برگزار خواهد شد

به گزارش گلستان24؛مهدی قره قاشی در گفتگو با مهر اظهار کرد: دوره «آموزش شهروندی در زمینه آتش نشانی» در گرگان برگزار خواهد شد و فراخوان این دوره در سه ماهه آخر سال است.

وی با بیان این که دوره مقدماتی آموزش در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: افراد ۱۲ سال به بالا تا افرادی که توانایی جسمی خوبی دارند می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

قره قاشی با بیان این که در این دوره استعدادها و ظرفیت ها شناخته می شود، تصریح کرد: این افراد در ادامه می توانند در دوره های تکمیلی و پیشرفته هم شرکت کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی گرگان گفت: در حال حاضر حدود هزار نیروی داوطلب آتش نشان زن و مرد در گرگان وجود دارد و در برگزاری مراسمات، همایش ها و در عملیات های سنگین که نیاز به استفاده از داوطلب برای کنترل موضوعاتی در بین مردم است، به ما کمک می کنند.

وی همچنین گفت: قصد داریم از افرادی که توانمندی خود را در زمینه آموزش به اثبات برسانند، در کنار همکاران خود، در زمینه آموزش مقطع ابتدایی بهره ببریم.

جامعه ایمن در گرگان اجرا می شود

مدیر عامل سازمان آتش نشانی گرگان با بیان این که جامعه ایمن در شهر گرگان اجرا خواهد شود، ادامه داد: بحث هایی هم چون ترافیک، آلودگی هوا، گاز مونوکسیدکربن، آتش سوزی و تمامی مسائلی که شهروندان با آن زندگی می کنند و به عنوان یک نقطه خطر است، در جامعه ایمن در نظر گرفته می شود.

قره قاشی گفت: شهرداری، سازمان آتش نشانی، شرکت گاز، مدیریت بحران و تمام دستگاه های دخیل در جامعه ایمن شرکت می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار