معاون گردشگری میراث فرهنگی گلستان:

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی، تیم ویژه بازرسی از تأسیسات گردشگری در گلستان شروع به کار کرد.

تیم بازرسی از تأسیسات گردشگری ویژه نوروز در گلستان ایجاد شد

به گزارش گلستان24؛رحمان فرمانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: آماده شدن تأسیسات گردشگری و واحدهای خدمات رسان برای ایام نوروز از اهمیت خاص برخوردار است، از اکنون فرصت داریم تا آن ها را بررسی کرده و رفع اشکال کنیم تا در نوروز از لحاظ ارائه خدمات به گردشگران مشکلی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: لذا به همین منظور تیم بازرسی از تأسیسات گردشگری ویژه نوروز در گلستان ایجاد شد، البته بازرسی از تأسیسات و واحدها در همه ایام سال وجود دارد اما این تیم ویژه نوروز است.

فرمانی با بیان این که تیم بازرسی مدتی است که کار خود را شروع کرده است، تأکید کرد: این تیم در شبانه روز به هتل ها، واحدهای پذیرایی، واحدهای خدمات رسان و دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه و موارد و پارامترها را براساس لیست های خاص بررسی می کند.

وی با اشاره به این که نتایج به واحدها و افرادی که ذی مدخل هستند، اعلام می شود تا اشکالات را رفع کنند، تأکید کرد: در دوره مشخص شده بعدی بازرسان مراجعه کرده تا اقدامات صورت گرفته را بررسی کنند.

فرمانی گفت: البته دو تیم تشکیل شده، یکی مشخصاً از واحدهای پذیرایی بین راهی، سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها و پمپ بنزین ها تحت عنوان «کمیته ضربتی» با حضور دستگاه های عضو ستاد سفر کار خود را انجام می دهد ولی این تیم تأسیسات گردشگری را هدف قرار داده است.

فرمانی اضافه کرد: یکی از معضلات جدی ما در حوزه گردشگری و جذب گردشگر ارائه خدمات است که با این تیم بازرسی نواقص برطرف می شود و هم بازاریابی و تبلیغ صورت گرفته و هم رضایت مندی مسافر ایجاد می شود.

وی مسافر را یک مبلغ و معرف از خدمات و زیبایی های استان برشمرد و اضافه کرد: هدف ما از تشکیل این تیم ارائه خدمات با کم ترین نقص به گردشگران نوروزی است. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار