عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد دستفروشان بانوان هستند، گفت: این آمار در گذشته برعکس بوده که این نشان از اوضاع بد اقتصادی است.

بیش از ۶۰ درصد دستفروشان بانوان هستند

به گزارش گلستان24؛ابراهیم جرجانی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان، شب گذشته (25 آذر) در بیست و هشتیمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برخی از ماموران سد معبر به دلیل نداشتن امنیت شغلی خواستار تغییر شغل حتی رفتگری هستند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد دستفروشان بانوان هستند، افزود: این آمار در گذشته برعکس بوده که این نشان از اوضاع بد اقتصادی است.

 

جرجانی اظهارداشت: باید تدابیری اندیشیده شود تا قبل از فرا رسیدن شب عید حداقل 6 بازارچه در محله های مختلف سطح شهر ایجاد کنیم.

 

حمید آقاملایی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه گفت: برخی از پرسنل همچون حمل و نقل، مجموعه انتظامات و ماموران سد معبر ویترین شهرداری هستند که این موضوع می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه ماموران سعد معبر باید برای انجام ماموریت ها خود دوره های آموزشی را بگذرانند، افزود: باید در قرار دادهای آن یک بند مبنی بر برآموزش آورده شود.

 

آقاملایی اظهارداشت: کسانی که برای این ماموریت انتخاب می شوند از نظر شخصیتی تست شوند چرا که این افراد باید از آستانه صبر زیاد برخوردار باشند.

 

 محمود ربیعی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه گفت: باید همراه ماموران سعد معبر ضابط قضایی باشد تا کار قانونی پیش رود.

 

وی افزود: مامورین سعد معبر باید هر پنج سال یک بار عوض شوند چرا که در انجام این کار دچار آسیب می شوند.

 

ربیعی اظهارداشت: باید برای ماموران سدمعبر کلاس های آموزشی برگزار کرد تا در برخورد آنها با دستفروشان هم ما شرمنده مردم نشویم و هم مردم اذیت نشوند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار