فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

فرمانده انتظامی گلستان از کشف 230 کلیوگرم مواد مخدر در یک عملیات پلیسی در گرگان خبر داد و گفت: در این راستا دو نفر دستگیر شدند.

کشف 230 کلیوگرم مواد مخدر در یک عملیات پلیسی در گرگان

به گزارش گلستان 24؛علی‌اکبر جاویدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: روز گذشته ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر گلستان پس از مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و ردزنی‌های انجام شده، از ورود یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر به استان مطلع شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم اقدامات سریع و غافلگیرانه برای دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و احتمال درگیری با ماموران توسط سوداگران مرگ به منظور فرار از قانون، تیم عملیات ویژه اقدامات پلیسی و اطلاعاتی لازم را برای دستگیری بدون هرگونه درگیری را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رصد دقیق ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک دستگاه خودروی پژو 405 که حامل مقادیر قابل توجهی حشیش و تریاک بود را شناسایی کرده و اقدامات مراقبتی به منظور توقف خودرو و دستگیری متهمان در فرصت مناسب در دستور کار قرار گرفت.

جاویدان گفت: پس از دقایقی تعقیب و مراقبت در نهایت ماموران این خودرو را در یکی از خیابان‌های گرگان متوقف کرده و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دو نفر از عامل حمل مواد مخدر در این خودرو را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران پس از بازرسی از خودرو موفق شدند میزان 230 کلیوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: 210 کلیوگرم از این مواد مخدر کشف شده از نوع حشیش و 20 کیلوگرم تریاک بوده است.

جاویدان با اشاره به توقیف خودروی پژو، تاکید کرد: در حال حاضر متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

گفتنی است، سه روز گذشته نیز ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان موفق شدند در شهرستان کردکوی 101 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند که در این عملیات دو خودرو توقیف و سه متهم نیز دستگیر شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار