مسئولان ورزش استان گلستان روز چهارشنبه از بانوان گنبدی دارنده مدال طلای رقابت های جهانی سپک تاکرا در تایلند، استقبال کردند.

استقبال از بانوان گلستانی دارنده مدال طلای رقابت های جهانی سپک تاکرا

به گزارش گلستان24؛در این مراسم که در گرگان برگزار شد از 'زهرا شوشتری و ملیحه عزتی نیا ' که برای اولین بارعنوان ارزشمند قهرمانی دبل( دونفره) سپک تاکرا را برای ایران کسب کردند ،استقبال و قدردانی شد. 
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در حاشیه این مراسم گفت: کسب این افتخارات تایید کننده شایستگی های بیش از پیش ورزشکاران گلستانی و ضرورت توجه بیشتر برای فراهم آوردن امکانات و زیرساخت ها در استان است. 
بهمن طیبی اظهار کرد: از همه توان و ظرفیت برای تقویت زیرساخت های ضروری با هدف کسب افتخارات و عناوین ارزشمند دیگر توسط ورزشکاران گلستان استفاده خواهیم کرد تا کارنامه مدال آوری جوانان با انگیزه و مستعد استان پربارتر شود. 
به گزارش ایرنا مسابقات سپک تاکرای قهرمانی مردان و زنان جهان به میزبانی تایلند در شهر بانکوک برگزار شد. 
تیم ملی سپک تاکرای ایران در این رقابتها صاحب 4 مدال شد. 
در رده مردان، ملی پوشان ایران توانستند در بخش رگو صاحب مدال طلا شوند و در بخش های دبل و هوپ تاکرا نیز به ترتیب مدال های نقره و برنز را کسب کردند. 
در بخش دبل بانوان تیم ملی ایران برای اولین بار و با اتکا به حضور 2 ملی پوش گلستانی (گنبدکاووس) با شکست تیم میزبان در دیدار نهایی، بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد. 
گنبدکاووس در شرق استان گلستان واقع است. 

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار