قائم مقام بهزیستی گلستان :

قائم مقام بهزیستی استان گلستان گفت: صدای مشاور«1480» به صورت رایگان برای شهروندان گلستانی ارائه می‌شود.

صدای مشاور«1480» به طور رایگان برای شهروندان گلستانی ارائه می‌شود

به گزارش گلستان24؛امیر میرفندرسکی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: سازمان بهزیستی در یکی از واحدهای تخصصی خودش که معاونت امور پیشگیری است سامانه‌ای را در سال‌های پیش تحت عنوان صدای مشاور 1480 راه‌اندازی کرد و کسانی که در حل مسائل فردی و اجتماعی خودشان با مشکل مواجه هستند می‌توانند به صورت رایگان با شماره تلفن 1480تماس حاصل کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند در ساعات 7 و 20 دقیقه صبح لغایت 19 و 30 دقیقه با  استفاده از خطوط ثابت یا خط موبایل به صورت رایگان تماس حاصل کنند و از همکاران ما مشاوره دریافت کنند.

قائم مقام بهزیستی استان گلستان ابراز کرد: واحدهایی نظیر حوزه کودکان و نوجوان، خانواده، اعتیاد و سلامت روان در حوزه صدای مشاور 1480 فعال است.

میرفندرسکی خاطرنشان کرد: همکاران ما در سازمان بهزیستی استان گلستان آمادگی لازم برای ارائه خدمات مشاوره‌ای برای حل مسائل فردی و اجتماعی افرادی که با سامانه 1480 تماس حاصل می‌کنند را دارند.

وی تصریح کرد: کسانی که توانایی مالی ندارند و نیاز به خدمات مشاوره ای دارند شرایط استفاده از یاری برگ و حتی استفاده از خدمات رایگان مشاوره ای برای آنها در بهزیستی گلستان فراهم است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار