میقانی در همایش هفته راهداری عنوان کرد؛

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه 150 شرکت حمل و نقل داخلی و 20 شرکت بین المللی در استان فعال هستند تاکید کرد : سالانه 5.5 میلیون تن کالا توسط ۷۴ شرکت باربری طبق مستندات ما جابجا می شود.

جابجایی 5.5 میلیون تن کالا و 5 میلیون مسافر توسط شرکت های حمل و نقل گلستان

به گزارش گلستان24؛مهدی میقانی مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای گلستان ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که در رستوران لاله گرگان برگزار شد، اظهارکرد: راهداران فرشتگان جاده ها هستند که در سخت ترین شرایط و در سرمای استخوان سوز از خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: اثرگذاری کار آنها که در برف و کولاک در مناطق کوهستانی زمانی که یک ساعت در منطقه حضور نداشته باشند کاملا محسوس است.

میقانی نیروی انسانی را جزو مهمترین سرمایه‌های این تشکیلات عنوان کرد و افزود: همکارانم با وجود مشکلات فراوانی که در این حوزه وجود دارد لحظه ای از کار و تلاش دست بر نمیدارند با وجود اینکه در سال قبل حقوق نگرفته بودند برخود واجب می‌دانند که از مسئولان استان تشکر کننده که برای پرداخت این مطالبات کمک کردند و امسال خوشبختانه مشکلی در پرداخت ها ندارم.

وی با اشاره به اهمیت حمل و نقل گفت: با توسعه حمل و نقل و مرتبط کردن بخش‌های مختلف اقتصادی راه توسعه عمومی کشور فراهم می‌ شود.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه 150 شرکت حمل و نقل داخلی و 20 شرکت بین المللی در استان فعال هستند تاکید کرد :  سالانه 5.5 میلیون تن کالا توسط ۷۴ شرکت باربری طبق مستندات ما جابجا می شود.

میقانی بهره وری پایین در بخش حمل و نقل کالا را یک معضل اساسی خواند و اذعان داشت : به دلیل سفرهای یک طرفه (یک سرخالی) در حال حاضر ترددهای خالی و توقف کامیون را شاهد هستیم که بخشی مربوط به شرکت حمل و نقل است که صاحب کالا و راننده به راحتی دیگر را پیدا نمی کنند و لازم است از تکنولوژی های جدید برای رفع این مشکل استفاده کنیم .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 75 شرکت حمل مسافر در در استان گلستان فعال هستند که 5 میلیون مسافر را در طول سال جابجا می کنند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در گذشته شاهد رشد قارچ گونه تعداد شرکت های حمل و نقل در استان بودیم ، گفت : آن چیزی که مد نظر ماست افزایش کیفیت و خدمات مناسب به مسافران و کاربران جاده ای است که در تلاش هستیم این موضوع را ارتقا دهیم.

وی به اهمیت مشارکت های اجتماعی برای کاهش تلفات جاده ای به عنوان یک اصل اشاره کرد و گفت : متاسفانه در 240 روز ابتدای سال تعداد جان باختگان حوادث جاده ای 238 نفر بوده که می توان آن را فاجعه ای نرم و خاموش نام برد .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار