نماینده مردم شرق استان گلستان مطرح کرد

نماینده مردم شرق استان گلستان گفت: متاسفانه زمانی که به ادارات سرزده بازدید کرده‌ایم برخی از کارمندان در ساعت اداری کمترین فعالیت را انجام داده‌اند و شاید تنها 10 دقیقه نقش مفید داشته است.

کار مفید 10 دقیقه‌ای برخی کارمندان گلستانی در ادارات استان

به گزارش گلستان24؛شهرام کوسه‌غراوی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گلستان اظهار کرد: رویکرد استاندار گلستان در اجرا محوری کردن موضوعات را باید به فال نیک گرفت و مدیران باید به این سمت حرکت کنند.
وی با اشاره به عضویت وی در سال گذشته در کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار داشتیم مدیران استان نقش پررنگی برای جذب و دیده شدن استان گلستان در بودجه ایفا کنند.
نماینده مردم شرق استان گلستان تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار است که استاندار گلستان نمایندگان را دور هم جمع کرده و مسائل بودجه را با ظرافت بررسی کردیم و فکر می‌کنم مسئله بودجه استانی از همه مسائل مهم‌تر است.
کوسه‌غراوی گفت: تقاضای من از مدیران‌ کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران این است که نقش پررنگی داشته باشد و اکثر زمان‌ها که به ادارات کل می‌رویم خیلی کم در خصوص بودجه بحث می‌شود.
وی افزود: نقش مدیران در استان در حوزه بودجه از همه چیز مهم‌تر است و فکر می‌کنم نقش آموزشی که برای مدیریت منابع انسانی باید توسط مدیران کل انجام شود مفید است اما متاسفانه زمانی که به ادارات سرزده بازدید کرده‌ایم برخی از کارمندان در ساعت اداری کمترین فعالیت را انجام داده‌اند و شاید  تنها 10 دقیقه نقش مفید داشته است.
نمایندگان مردم شرق استان گلستان با اشاره به نقش یک هزار میلیارد تومان بودجه برای صندوق توسعه ملی، خاطرنشان کرد: تسهیلات زودبازده‌ای که 16 سال به مردم داده شد نتوانست در حوزه اشتغال مفید باشد اما امروز می‌توانیم با استفاده از صندوق توسعه ملی این اشکال را جبران کنیم.
کوسه‌غراوی در خصوص راه‌آهن گرگان به مشهد مقدس گفت: با جدیت در حال پیگیری این موضوع هستیم تا 40 میلیارد تومان به بودجه 700 میلیارد تومانی دیده شده در بودجه سال آینده برای این پروژه اضافه شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار