دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گلستان از نصب تابلو‌های راهنمای گردشگری و مسیریابی در سطح شهرستان گرگان قبل از نوروز ۹۷ خبر داد.

استقبال استان گلستان از نوروز بانصب تابلوهای راهنمای گردشگری

به گزارش گلستان24؛ابراهیم کریمی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گلستان گفت: در جلسه شورای شهر، بیش از ۱۰۰ نقطه در شهرستان گرگان برای معرفی به گردشگران مشخص شد که از این تعداد ۲۰ نقطه دارای اولویت انتخاب و در سه ماه آینده قبل از نوروز۹۷ تابلو‌های راهنمای گردشگری و مسیریابی در ۲۰ نقطه از سطح شهرستان گرگان نصب خواهد شد.


وی افزود: این تابلو‌ها برای شناسایی اماکن و مسیر‌های گردشگری و برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران وگردشگران نصب می‌شود.

کریمی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان گرگان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی در زمینه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی برخوردار است، تابلو‌های راهنمای گردشگری می‌تواند نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصادی منطقه ایفا کند.

وی در پایان گفت: تابلو‌ها هم در بخش زیبا سازی و هم در بخش ترافیک انجام خواهد شد و با توجه به اهمیت بافت تاریخی و ورودی‌های آن و چگونگی هدایت گردشگران، تا پایان این هفته با بازدید‌های میدانی که انجام می‌شود جانمایی تابلو‌ها در بافت تاریخی هم نیز مشخص می‌شود.

/باشگاه خبرنگاران

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار