استاندار گلستان در دیدار با وزیر آموزش و پرورش:

استاندار گلستان خواستار افزایش بودجه نوسازی مدارس، توجه به هنرستان‌ها و مقاوم سازی مدارس استان به‌ویژه در سطح روستاها شد، گفت: گلستان استانی با استعدادهای فراوان است و نیاز است در اعتبارات آموزش و پرورش به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

بودجه نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس استان گلستان افزایش یابد

به گزارش گلستان۲۴؛به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی استاندار گلستان با سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش دیدار و پیرامون وضعیت معلمان، اعتبارات و مقاوم سازی مدارس استان به‌ویژه در روستاها و بهبود کیفیت آموزش گفت‌وگو کرد.

هاشمی در این دیدار، ضمن دعوت از وزیر آموزش و پرورش جهت حضور در استان، اظهار کرد: گلستان استانی با استعدادهای فراوان است و نیاز است در اعتبارات آموزش و پرورش به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گلستان همچنین خواستار افزایش بودجه نوسازی مدارس، توجه به هنرستان‌ها و مقاوم‌سازی مدارس استان به‌ویژه در سطح روستاها شد.

هاشمی معلمان را قشری تاثیرگذار در آینده کشور دانست و افزود: بهبود وضعیت معیشتی معلمان می‌تواند زمینه آسودگی خاطر آنان و همچنین بهبود کیفیت آموزش را فراهم کند.

در این دیدار سیدمحمد بطحائی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به قابلیت‌های استان گلستان ابراز امیدواری کرد توجه ویژه‌ای به موضوعات آموزش و پرورش در این گلستان خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار