مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان گفت: در ۹ ماه گذشته بیش از ۳۵ هزار سند تک برگ در دفاتر اسناد رسمی استان صادر شده و دراختیار متقاضیان قرار گرفته است.

بیش از ۳۵ هزار سند تک برگ در استان گلستان صادر شد

به گزارش گلستان24؛عباسعلی زارع ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ثبت اسناد و املاک  اظهار داشت: در 9 ماه گذشته بیش از 35 هزار سند تک برگ در دفاتر اسناد رسمی استان صادر شده و دراختیار متقاضیان قرار گرفته است

وی افزود: با صدور 35 هزار سند تک برگ بیش از 9 میلیارد تومان درآمد کسب شده که به حساب خزانه واریز شده و همچنین 17 میلیارد تومان مطالبات بانک‌ها هم وصول شده است.

وی تاکید کرد: در بخش صدور دفتر ثبت اسناد در استان امسال 6 مجوز صادر شده که 4 واحد فعالیت خود  را آغاز کرده‌اند که مهم‌ترین آنها در مراوه‌تپه بود که مردم برای ثبت به شهرستان کلاله مراجعه می‌کردند که با وجود این دفتر از مراجعه مردم به شهرستان دیگر خودداری شد.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک گلستان همچنین درباره ثبت شرکت‌ها گفت: همه پرونده‌ها در مرکز استان تجمیع شده و مردم به صورت الکترونیکی می‌توانند کارهای تعیین، تغییر و ثبت شرکت خود را انجام دهند و نیازی به مراجعه به جای را ندارند و این کاهش زمان و تردد را برای مردم فراهم کرده است.

زارع همچنین از اجرای طرح کاداستر در استان خبر داد و گفت: از یک میلیون  و 300 هزار هکتار زمین‌های ملی، یک میلیون و 200 هزار هکتار وارد بانک جامع اطلاعات شده و این به معنی جلوگیری از تجاوز به عرصه‌های ملی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان گفت: بیش از 51 هزار پرونده تاکنون به ثبت اسناد استان گلستان وصول شده که 43 هزار پرونده تعیین تکلیف شده‌اند و بقیه هم در گردش کار هستند و امیدواریم تا پایان سال برای آنها هم رای صادر شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار