ماموران پلیس امنیتی عمومی فرماندهی انتظامی گلستان در عملیات مشترک با ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ، شرور معروف پایتخت و همدستان وی را در پلیس‌راه نوکنده گلستان با شلیک مستقیم گلوله دستگیر کردند.

شرح کامل با جزئیات عملیات دستگیری باند شرور معروف پایتخت در پلیس‌راه نوکنده گلستان

به گزارش گلستان24؛ روزهای گذشته «و . م» شرور سرشناس و معروف پایتخت به همراه همدستانش در تهران بزرگ با اعضای باند شروری دیگر پس از قدرت‌نمایی در فضای مجازی درگیر شده که پس از درگیری و نزاع دسته‌جمعی به سمت استان گلستان متواری می‌شوند.

اعضای این باند شرارت که گمان نمی‌کردند در دام پلیس گرفتار شوند، پس از اجرای عملیات شناسایی وردزنی محل اختفاء، پاتوق‌ها، محل سکونت و رفت‌ و آمد آنها توسط پلیس، حکم نیابت قضایی قاضی پرونده برای ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ صادر شد که ماموران برای اجرای عملیات دستگیری مشترک به استان گلستان اعزام شدند.

ماموران پلیس امنیت عمومی استان گلستان پس از وصول نیابت قضایی، عملیات و دستگیری را طرح‌ریزی کرده و مقدمات برای دستگیری اعضای این باند شرارت انجام شد.

با توجه به آنکه پاتوق این افراد شرور در شهرستان بندرترکمن شناسایی شده بود، پلیس امنیت عمومی استان گلستان هشدارها و هماهنگی‌های لازم به انتظامی شهرستان‌های بندرترکمن، بندرگز کردکوی و پلیس‌راه نوکنده را ارائه کرده و عملیات دستگیری این افراد شامگاه گذشته ساعت 20 و 30 دقیقه آغاز شد.

با وجود اندیشیده شدن تمامی تمهیدات لازم برای دستگیری این افراد شرور بدون درگیری اما «و . م» سردسته این باند شراری متوجه حضور ماموران شده و بلافاصله به همراه همدستانش توسط خودروی سواری به سمت بندرترکمن و بندرگز متواری شدند.

در مسیر تعقیب و گریز، پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلام ابتدا چند تیر هوایی را شلیک کرده و در نهایت چندین تیر مستقیم به سمت خودروی متهمان شلیک کرد که در نهایت متهمان با ایست و بازرسی پلیس در پلیس‌راه نوکنده مواجه شدند.

متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، پس از برخورد تیر به لاستیک خودرو مجبور به توقف خودرو شده و بلافاصله هر سه متهم از خودرو خارج شدند.

«و . م» متهم اصلی و مورد نظر این عملیات پلیسی با استفاده از سلاح کلت کمری به سمت ماموران حمله‌ور شده و تهدید به شلیک مستقیم می‌کرد که در نهایت با شلیک مستقیم ماموران زخمی، مهار و در نهایت دستگیر شد.

همدستان «و . م» که با این صحنه مواجه شدند سعی داشته با استفاده از سلاح سرد ماموران را زخمی و از محل متواری شوند که در نهایت با اقدامات عملیاتی پلیس دستگیر شدند.

«و . م» پس از دستگیری، برای مداوا به بیمارستان شهدای بندرگز منتقل شد و دو نفر دیگر نیز به تحت نظرگاه پلیس بندرگز منتقل شدند.

با بررسی‌های انجام شده مشخص شد این افراد سابقه نزاع و درگیری، ایجاد رعب و وحشت، ایجاد مزاحمت برای شهروندان را در سابقه خود دارند و در فضای مجازی نیز با انتشار تصاویر مختلف اقدام به قدرت‌نمایی برای افراد گوناگون به ویژه شروران شهرهای مختلف می‌کرده و در برخی از موارد نزاع و درگیری نیز در همین راستا شکل گرفته است.

گفتنی است، در بدن «و . م» شرور سرشناس پایتخت، آثار خالکوبی بسیاری دیده می‌شود که این متهم پس از مداوا و هماهنگی‌های لازم برای پیگیری مراحل قضایی به مقام قضایی در تهران معرفی و تحویل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، «و . م» در گذشته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شده است.

دستگیری باند شرور معروف پایتخت1

دستگیری باند شرور معروف پایتخت2

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار